Na što vas asocira Subaru? Poznavatelji će odmah ispaliti: bokser motori uzbudljivo hrapavog zvuka, robusna karoserija i podvozje s pogonom 4x4, te kvaliteta izrade otporna na godine korištenja. Oni manje upućeni sjetit će se plavih Impreza, koje su godinama harale svjetskom reli scenom.
Da, tako otprilike glasi osobna iskaznica japanskog Subarua, u koju se savršeno uklapa kompaktni crossover Crosstrek, automobil koji je nedavno naslijedio XV, najprodavaniji model ove japanske marke koja uživa visoku reputaciju u krugovima detaljnijih poznavatelja auto-scene. Crosstrek je zapravo moderna reinterpretacija prethodnika, s idejama koje brzo ulaze pod kožu – dizajn se naslanja na prijašnji, ali na suvremeniji način pokazuje crossoverske ambicije temeljene i na podnici udaljenoj od tla čak 22 centimetra, unutrašnjost na umjeren način pruža sve tekovine digitalne tehnologije, a priča za sebe je pogon, uobičajen dragulj u Subaruovom portfoliu.
Ovdje nema mjesta downsizingu, trocilindrašima i sličnom ekološkom inženjeringu – Subaru nudi blago hibridiziran, ali punokrvni 4-cilindarski, uzdužno postavljen atmosferski benzinski motor specifične bokser koncepcije 2.0 (136 KS). U serijskoj opremi isporučuju se i automatski bezstupanjski mjenjač CVT Lineartronic usavršene, najnovije generacije i stalni pogon 4x4. Subaru ga sugestivno naziva Symmetrical, zbog uravnotežene isporuke snage i momenta po osovinama. U programu X-Mode s aktivnom prilagodbom snage, momenta, rada pogona 4x4 i ESP sustava, namijenjenom težim konfiguracijama terena,
Crosstrek briljira i postaje gotovo pravi terenac koji bez pogovora drži lekciju konkurenciji. Cijena starta na 41.410 eura, no pritom treba znati da, tradicionalno za Subaru, već prvi paket Style sadrži opremu koju kod većine konkurenata trebs dodatno platiti.
Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....