Od pet što potpuno novih, što temeljito unaprijeđenih pogonskih sklopova, baš svaki zaslužuje pažnju. Koje od ovih zanimljivih tehnoloških rješenja zaslužuje posebno priznanje odučit će stručni žiri...
Bugatti Tourbillon V16 Hybrid
Hibridni pogonski sklop objedinjuje 8,3-litreni V16 sa 1000 KS, jedan od najvećih motora ikad napravljenih, i tri elektromotora za ukupnu snagu sustava od 1800 KS. Performanse na razini F1 iz tvornice snova našeg Mate Rimca.
Mazda MX-30 R-EV
Serijski hibridni pogon u kojemu kompaktni rotacijski motor isključivo pogoni generator. Baterija kapaciteta 17,8 kWh omogućuje električni doseg od oko 100 km, a spremnik obujma 50 litara ukupni doseg od 680 km.
MG 3 Hybrid+
Učinkoviti 1,5-litreni benzinac, koji radi prema Atkinsonovom ciklusu, povezan je s dva električna motora/generatora putem 3-stupanjske automatike. Rezultat: serijsko-paralelni hibrid s najboljim performansama u klasi.
Nissan Qashqai e-Power
Kotače pokreću isključivo elektromotori, dok ultraučinkoviti 1,5-litreni trocilindarski turbobenzinac s varijabilnim omjerom kompresije pogoni generator. Električna vožnja uz skromnu potrošnju benzina.
Volkswagen Golf eHybrid/GTE
Novo pogonsko rješenje čini kombinacija učinkovitog 1,5-litrenog turbobenzinca i elektromotora s baterijom kapaciteta 19,7 kWh. Električni doseg veći je od 100 kilometara, dok snaga sustava od 150 ili 200 kW jamči odlične performanse
Partner projekta
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....