Ariya na cesti neće proći neprimijećeno - atletske proporcije s velikim kotačima, u suštini jednostavne, ali vrlo izražajne linije karoserije, uz decentnu dozu kroma i crni krov. Dizajn svjetala i maska jasno pokazuju da je riječ o električnom automobilu, no sve naglašava dinamiku. Unutrašnjost pak zrači premium stilom. Sjedala su obložena finim presvlakama, obloge su od skupe imitacije drveta, na širokoj armaturi nalaze se dvostruki zaslon i skriveni otvori ventilacije...
Oku ugodno, pročišćeno, a opet lako za opsluživanje. Za pohvalu su dodirne tipke s pozadinskim osvjetljenjem kojima se upravlja klimatizacijom, a koje su odvojene od središnjeg infotainment zaslona. U karoseriji dužine 4,6 metara dovoljno je prostora za opušteno sjedenje sprijeda i straga, osnovni obujam prtljažnika iznosi upotrebljivih 468 litara (2WD), s mogućnošću povećanja do 1250 litara ako preklopite stražnja sjedala.
Kao što i priliči modernom električnom automobilu, oprema uključuje sve uobičajene anđele čuvare. Zanimljiva je i ponuda pogonskih opcija, s time da o veličini baterije i broju pogonskih motora – odnosno pogonskih osovina – ovisi kakve će biti performanse, potrošnja energije i doseg.
Osnovna opcija ima prednji pogon, bateriju kapaciteta 63 kWh i motor uvjerljive snage 160 kW (214 KS), sljedeća uz veću bateriju kapaciteta 87 kWh ima još snažniji motor sa 178 kW (238 KS), dok najsnažnija Ariya uz pogon na obje osovine raspolaže s ukupno 225 kW (301 KS), omogućavajući sportsko ubrzanje s mjesta do 100 km/h za manje od šest sekundi. Takvim performansama prilagođen je izravni upravljač i čvrsto ugođen ovjes, a Ariya omogućava i vožnju s jednom papučicom, s izraženim kočenjem motorom. Doseg može biti i veći od 500 kilometara u gradskoj vožnji, a veseli i mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom snage do 130 kW.
Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....