Predstavljena potkraj veljače na salonu automobila u Ženevi, treća generacija MG 3 početkom listopada stigla je i na naše tržište. I prvi je puni hibrid proizvođača iz Šangaja, koji je još 2005. preuzeo grupaciju MG Rover. Zajednički ga, naime, pokreću 1,5-litreni benzinac od 102 KS i 136 KS jak elektromotor, koji energiju crpi iz baterije od 1,83 kWh.
Sveukupno, dakle, priličnih 194 KS. MG taj pogonski sklop naziva Hybrid+. Snaga se na cestu prenosi putem automatskog mjenjača s tri stupnja prijenosa, a svega 1,3 tone težak peterosjed do stotke stiže za kratkih osam sekundi, uz krajnju brzinu od 170 km/h, i prema standardu WLTP za stotinu kilometara potroši svega 4,4 litre.
U prodaji je isključivo s peterim vratima. Sprijeda djeluje sportski s ogromnom maskom hladnjaka i dodatnim otvorima za hlađenje u odbojniku, kao i zakošenim svjetlima (Hunting Eyes). Isti se dojam nastavlja i straga zahvaljujući otvorima u odbojniku i difuzoru. Unutrašnjost ostavlja dojam otmjenosti, unatoč sportski spljoštenom upravljaču i sjedalima s naglašenim bočnim osloncima.
Instrumentna je ploča digitalna (18 centimetara), a informacijsko-zabavnim sadržajima upravlja se putem na dodir osjetljivog središnjeg zaslona (26 centimetara). Dizajneri su pritom radi lakšeg korištenja u vožnji zadržali i red klasičnih prekidača, kao i rotirajući izbornik automatskog mjenjača na središnjem tunelu.
Premda najmanji u ponudi tvrtke koja je ljetos proslavila 100. rođendan, 4,11 metara dug MG 3 par centimetara je dulji od većine suparnika u segmentu B. Stoga ne čude ni prilično prostrana unutrašnjost, kao ni prtljažnik od 293 litre.
Unatoč početnoj cijeni od svega 20.990 eura, već u osnovnoj opremi dolazi s automatskom klimom, navigacijom, radijem sa šest zvučnika, četiri priključka za punjenje telefona, stražnjom kamerom, pomoći pri parkiranju... Ne treba zaboraviti ni jamstvo u trajanju od sedam godina, odnosno 150.000 kilometara. Obični benzinac 1.5 u prodaju dolazi krajem godine.
Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....