Croauto 2024.

Hyundai Ioniq 5 N

Dva elektromotora koja razvijaju 650 KS i 740 Nm ispaljuju 2275 kilograma težak crossover do stotke za samo 3,4 sekunde i ne staju sve do 260 km/h, čime Hyundai dokazuje da i električni automobili mogu imati itekako zabavan vozački karakter

Hyundai Ioniq 5 N

Kakav samo brutalno snažan električni crossover srednje klase ima Hyundai! Transformacija iz razumnog, lagano povišenog obiteljskog automobila na struju jednostavno zapanjuje i Ioniq 5 N dugačak 4,72 metra, širok 1,94 i visok 1,59 metar, čija dva elektromotora ispaljuju snagu od 650 KS i okretni moment od 740 Nm otvara nove perspektive i vidike kada su u pitanju sportski automobili ove kategorije.

image

Hyundai Ioniq 5 N

Korejska ptica-trkačica, naime, unatoč pozamašnim gabaritima i masi od 2275 kilograma stotku uhvati za samo 3,4 sekunde i postiže najveću brzinu od 260 km/h. Prvi testovi na inozemnim stazama impresioniraju sve objektivne promatrače, jer pokazuju da Hyundai uzima mjeru čak i jednom BMW-u M3 i drugim benzinskim velikanima sportske kategorije, u čemu veliku ulogu igraju vektorirani pogon 4x4, stražnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem i brz automatski mjenjač, koji u programu N-e-Shift radi u simulaciji osam brzina. Baterija arhitekture 800V ima netto kapacitet 80 kWh, daje doseg do 448 kilometara i na hiperbrzom punjaču kapacitet se s 10 do 80 posto diže za samo 18 minuta.

image

Hyundai Ioniq 5 N

Taman za brzinsku kavu u obližnjem kafiću. Iako je temeljni zvuk pogona samo lagano zujanje elektromotora, ljubitelji old-school zvučne kulise nisu zakinuti – profil Active Sound+ ispušta sintetički generiran zvuk grgljanja motora u praznom hodu i urlika pri snažnom ubrzanju, kao da je u pitanju benzinski V8 stroj.

image

Hyundai Ioniq 5 N

Naravno da je i podvozje prilagođeno naporima i izazovima koje pred njega postavljaju super performanse. Platforma velikog osovinskog razmaka od tri metra je strukturno ojačana i ukrućena dodatnim poprečnim i uzdužnim elementima s čak 42 dodatne točke varenja, snažnije su dimenzionirani i stabilizatori, spone i letva volana, dok prednji ventilirani diskovi mjere 400 mm, a stražnji 360 mm. Cijena? 77.990 eura.

Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. listopad 2024 10:46