Treća generacija bestselera iz Rumunjske nastupa samouvjereno i ozbiljnije nego ikad, što će samo povećati atraktivnost kompaktnog SUV modela koji je do sada pronašao put do čak dva i pol milijuna kupaca. Linije karoserije su nešto oštrije nego dosad, no cijeli automobil djeluje osjetno modernije i robusnije, u skladu s off-roaderskim sposobnostima.
Stvarna upotrebljivost izvan asfalta je nešto čime se i novi Duster izdvaja iz konkurencije, a to mu širi i krug potencijalnih kupaca. U odnosu na prethodni model, novi je uz jednaku dužinu od 4,34 m tek koji centimetar širi i niži, pa su proporcije ostale vrlo slične. Pritom je unutrašnjost nešto prostranija - uključujući i prtljažnik koji je s 517 litara najveći u klasi - sjedi se udobnije, poboljšana je ergonomija, a čitava prednja armatura djeluje kudikamo modernije nego prije. Nema govora o luksuzu, no Dacije više nisu jeftine, a ni opremom ne zaostaju za suvremenim trendovima.
Ovdje su na broju tipični sigurnosni sustavi, poput upozorenja na opasnosti od sudara, automatskog kočenja, držanje vozne trake, upozorenja na umor i na prekoračenje brzine, a dopadljiva je i digitalna instrumentna ploča s infotainment sustavom i dodirnim ekranom lagano zakrenutim prema vozaču. Oprema je podijeljena u četiri razine, s time da već osnovna ima većinu sigurnosnih sustava, klima-uređaj i osnovni audio sustav. Ponuda pogonskih rješenja ima potpis Renaulta i čine je trocilindarski turbobenzinci 1.0 i 1.2 (100 i 130 KS), oba serijski dolaze sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, s time da je snažnija varijanta dostupna i s pogonom na sva četiri kotača.
U ponudi je i hibridna verzija s 1,6-litrenim atmosferskim četverocilindrašem koja razvija 141 KS, a ona ujedno pokriva kupce koji preferiraju automatski mjenjač. Ukupno, Duster i dalje nudi nenadmašiv odnos uloženog i dobivenog.
Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....