Španjolci su početkom rujna predstavili dugonajavljivani Terramar. Još jedan model u najbrže rastućem tržišnom segmentu (C-SUV) nosi naziv povijesne trkaće staze u Martorellu kraj Barcelone. Sa svoja 4,52 metra duljine i 1,86 metara širine te visinom od 158 centimetara pravi je SUV, za razliku od sedam centimetara kraćeg i šest centimetara nižeg Formentora (coupe SUV). Stoga ne čudi što jei straga osjetno više mjesta, pogotovo za glave, a velik je i prtljažnik – 602 litre.
Unutrašnjost je modernija nego u Formentoru, premda dijele istu digitalnu instrumentnu ploču, upravljač sa satelitima i središnji zaslon (33 centimetra). Ručica mjenjača sa središnjeg tunela preseljena je iza upravljača, a otvori ventilacije više nisu šesterokutni. Terramar stiže s posljednjom generacijom operativnog sustava, a nisu izostali ni ambijentalna rasvjeta, hlađena polica za bežično punjenje telefona i projekcija podataka na vjetrobran (head-up).
Terramar platformu (MQB Evo) i novu generaciju motora sa 150 do 272 KS dijeli s novim VW Tiguanom i sljedećom generacijom Audija Q3. Ulogu osnovnog motora igra poznati 1,5-litreni blagohibridni benzinac sa 150 KS i 48-voltnom tehnologijom. Slijede 2,0-litreni benzinci sa 204 i 265 KS upareni sa 7-stupanjskim mjenačem s dvjema spojkama DSG i pogonom na sva četiri kotača.
Uz spomenuta tri benzinca, u ponudi su još dva plug-in hibrida s 1,5-litrenim benzincem i elektromotorom koji energiju crpi iz baterije od 19,7 kWh, a razvijaju 204 i 272 KS u topmodelu VZ (skraćeno od veloz, što na španjolskom znači brzo). Oba samo na struju mogu prijeći više od 100 kilometara.
K nama je stigao sredinom listopada iz Audijeve tvornice u mađarskom Gyoru, gdje će se proizvoditi i novi Q3, a osnovni benzinac 1.5 eTSI sa 150 KS stoji 38.618 eura.
Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....