Citroen svojim uvijek osebujnim stilom prati želje kupaca koji i u gradskoj klasi pokazuju da sve više vole automobile naglašenog crossoverskog karaktera. Premda je i prošla generacija C3 bila povišena, nova još snažnije ističe koncepciju “malog džipa” s podnicom odmaknutom od tla gotovo 20 centimetara, u što se uklapa i radikalna promjena izgleda u skladu s novim idejama Citroenova dizajnerskog odjela.
Novi C3 zato je dobro došao modni dodatak gradskoj automobilističkoj sceni, ali potpuna svježina dočekuje buduće vlasnike i u unutrašnjosti automobila dugačkog 4,01 metra, širokog 1,76 i visokog 1,57 metar, postavljenog na novu platformu SmartCar, specijaliziranu za gradske modele koncerna Stellantis. Naime, nova koncepcija donosi i potpuno nov doživljaj vozačkog ambijenta, čiju širinu naglašavaju horizontalne linije terasaste armature s digitalnim instrumentima postavljenima iznad malog volana.
Povrh toga, s povišenih prednjih sjedala, postavljenih osjetnih osam centimetara više nego u prijašnjoj generaciji, puca pogled na ravan poklopac motora, dajući doživljaj terenca. Proporcije nove karoserije donose i više mjesta u putničkom, ali i prtljažnom prostoru, čiji obujam sada mjeri lijepih 310 litara.
Novim vremenima C3 je prilagođen i pogonskim sklopovima. Hrvatskom tržištu najprihvatljiviji će biti, kao i u dosadašnjem modelu, turbobenzinski 3-cilindarski motor 1.2 (100 KS) s početnom cijenom od 16.740 eura, jednom od najpovoljnijih u klasi gradskih automobila. Prihvaćen je i izazov električnog pogona, s kojim je e-C3 također među najjjeftinijima. Naime, s baterijom od 44 kWh i gradskim dosegom do 459 kilometara te elektromotorom snage 113 KS starta na 25.900 eura, što s odobrenim poticajem pada na 16.900 eura, a to je praktički cijena osnovnog benzinca. Treba li bolje pozivnice?
Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....