Croauto 2024.

Audi A5

Sukladno novoj politici imenovanja modela, Audi A5 nove generacije zamjenjuje dvije modelske linije, A4 i A5. Nešto veći i dizajnerski dosljedan kućnom stilu, donosi opremu, luksuz, prestiž i mehaniku na razini koja se i očekuje od tvrtke iz Ingolstadta

Audi A5

Novi Audi A5 zamjenjuje ne samo dosadašnji model istog imena, nego i već tri desetljeća iznimno popularni i uspješni A4. To je u skladu s novom Audijevom nomenklaturom, gdje će parne brojke pored slova A označavati potpuno električne modele, a neparne one pogonjene motorima s unutarnjim izgaranjem, naravno, potpomognute blagohibridnim sustavima. Novi A5 dolazi u dvije forme, kao coupe s peterim vratima i kao karavan, ili kako ga u Audiju prema tradiciji zovu Avant.

image

Audi A5

Temeljen na modularnoj PPC (Premium Platform Combustion) arhitekturi, novi je model u svim smjerovima veći od A4. Dugačak je 4,83 metra – jednako za obje karoserijske inačice i sedam centimetara duži nego prije – a međuosovinski mu je razmak rekordan u klasi, iznosi raskošnih 2,9 metara.

image

Audi A5

Dizajnerski, A5 slijedi aktualni i prepoznatljiv Audijev stil, dodajući istovremeno dozu sportskog duha i prestiža. Unutrašnjost naglašava udobnost s naglašenim elementima luksuza, uz vrhunske materijale i kirurški preciznu završnu obradu, te pritom predstavlja potpuno novu digitalnu arhitekturu instrumentne ploče i infotainment sustava, koja uključuje i raskošni dodirni zaslon smješten ispred suvozača. Pogonske opcije temelje se na itekako provjerenim, ali dorađenim benzinskim i dizelskim motorima.

image

Audi A5

Turbobenzinci obujma 2.0-litre sada imaju 12V blagohibridni sustav i razvijaju 150, odnosno 204 KS, dok za sada jedini dizelaš u ponudi 2.0 TDI razvija 204 KS i također je potpomognut blagohibridnim sustavom. Naravno, po želji je raspoloživ i kultni quattro pogon na sva četiri kotača, no kod mjenjača nema mogućnosti izbora - sve izvedbe serijski dolaze sa 7-stupanjskom S-tronic automatikom. Vrh ponude predstavlja paprena sportska verzija S5 u obje karoserijske izvedbe, čiji 3,0-litreni V6 turbo s 48V blagohibridnim sustavom, koji omogućava i kratkotrajnu vožnju isključivo na struju, razvija 367 KS – 13 KS više od prethodne generacije.

Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 17:02