Mercedes je predstavio perjanicu ponude C klase dostupnu u limuzinskoj i karavanskoj varijanti.
Radi se o pravoj prekretnici za njemačku marku jer za pogon više nije zadužen V8 motor iz prethodne generacije nego plug-in hibridni sklop koji će proizvoditi kombiniranih 680 KS i 1020 Nm, što je puno više od 510 KS svog prethodnika s twin-turbo V8 mašinom.
Dakle, četiri cilindra manje, ali osjetno više snage. Do stotke stiže za 3,3 sekunde! Prosječna potrošnja iznosi 6,9 litara.
Navedene brojke postignute su zahvaljujući 2,0-litrenom četverocilindričnom motoru s 48V blagim hibridnim sustavom koji proizvodi 470 KS, a tu je i stražnji električni motor koji ukupnoj snazi pridonosi s nešto više od 200 KS.
Radi se o kombinaciji najsnažnijeg serijskog četverocilindraša na svijetu i najsuvremenijih tehnologija iz Formule 1.
Električni pogonski sklop i baterija visokih performansi od 400 volti su AMG-ovi proizvodi, a baš kao u Formuli 1, baterija je posebno dizajnirana za brzu izlaznu snagu i potrošnju s izravnim hlađenjem ćelija.
Po prvi put u C63, varijabilni sustav pogona na sve kotače AMG Performance 4MATIC+ koristi se za prijenos pogonske snage na cestu, a uključuje Drift Mode za još više užitka u vožnji. Ovome je pridodano aktivno upravljanje stražnjom osovinom kao standard.
Novi C63 nudi čak osam načina vožnje: Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, Race, Slippery i Individual, od kojih svaki podešava snagu pogona, upravljanje, ovjes i zvuk.
Od vizulanih novotarija, C63 dobio je sportske usisnike prednjeg branika, bočne škrge, istaknutiji stražnji spojler i veće četverostruke ispušne cijevi u obliku pravokutnika. Kako bi nadomjestio ‘tišinu‘ u vožnji, C63 dolazi s jednim zvučnikom sprijeda i dva straga. Njihova zadaća je stvaranje primjerene zvučne kulise.
Cijene novog Mercedesa još nisu objavljene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....