Iz Udruge njemačke automobilske industrije VDA objavili su kako će nakon 70 godina dosadašnju tradicionalnu bijenalnu izložbu IAA u Frankfurtu zamijeniti novi Salon automobila u Münchenu.
München je dobio prednost ispred Hamburga i Berlina iz užeg izbora.
Gradske vlasti bavarskog grada ponudile su opciju pretvorbe gradskog središta i drugih atraktivnih dijelova grada u atraktivne lokacije izložbe koje bi se povezale s događanjima u izložbenom centru rutama za ekološki prihvatljiva vozila u sklopu promocije čiste mobilnosti.
"IAA će se iz zastarjelog koncepta salona automobila razviti u automobilsku mobilnu platformu", stoji u objavi VDA.
"Uz fascinaciju automobilima, novi koncept će pretvoriti München kao grad domaćin u pametan grad s inteligentnim prometnim konceptima i inovativnim umrežavanjem načina prijevoza - održivim i prilagođenim potrebama ljudi. München nudi najbolje uvjete za ponovno pokretanje međunarodne izložbe automobila u Njemačkoj."
Iz Udruge su uvjereni kako će s novim konceptom salona "restartati" interes ljudi za automobile, ponudivši im umjesto statične zastarjele izložbe, platformu za novi doživljaj mobilnosti, automobila i tehnologije, posebice one vezane uz moderni "čisti" transport.
Naime, posljednji salon u Frankfurtu prošle godine "pokopalo" je otkazivanje nastupa najvažnijih svjetskih marki, a tako okrnjenog posjetilo ga je 30 posto manje posjetitelja nego dvije godine ranije, točnije tek 560.000 ljudi.
VDA je tako završio s Frankfurtom što je otvorilo prostor za značajne promjene koncepta salona, a za IAA München iz Udruge tvrde kako će se novi salon prometnuti u jedan od najvećih i najutjecajnijih salona automobila na svijetu.
Tradicionalne izložbe automobila trenutno su pod velikim pritiskom, a otkazivanja izlagača su zahvatila čak i neprikosnovenu, najugledniju izložbu automobila u Ženevi od strane Opela, Peugeota, Citroena i Lamborghijina (prije otkazivanja salona zbog koronavirusa).
Budući da se sve više proizvođača razvija sasvim nove digitalne i ostale suvremene vlastite evente i koncepte predstavljanja novih modela i tehnologija s puno boljim dosegom do publike i s bitno manjim troškovima od klasičnog izlaganja (od čega već godinama ne ostvaruju nikakav dobitak), to je i sasvim razumljivo.
Vijest o Frankfurtskom salonu automobila u bavarskoj prijestolnici izazvala je oduševljenu reakciju BMW-a na njegovim društvenim mrežama, budući da je München rodni grad ove marke.
Servus! What a fantastic choice! The #IAA 2021 will take place in Munich and we are excited to welcome everyone to our home town.#BMWGroup #IAA2021
— BMW Group (@BMWGroup) March 3, 2020
_____https://t.co/qaWgpdkm9q pic.twitter.com/zaU5jAf1gp
Tko zna, možda u bavarskom gradu doista smisle nekakav koncept koji bi spajao prednosti klasičnih salona s prednostima salona tehnologija poput CES-a u Las Vegasu pa ta "automobilska mobilna platforma" kako je nazivaju u VDA postane događaj od kojeg će profitirati i izlagači i posjetitelji...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....