Dodge je posljednjih par mjeseci na sva vrata najavljivao Challenger SRT Demon, a sada kada su došle službene slike i specifikacije ovog modela, jasno nam je i zašto. Naime, Challenger SRT Demon najbrži je serijski automobil koji do stotke juri za samo 2,38 sekundi, četvrtinu milje prelazi za 9,65 sekundi pri brzini od 225 km/h. I dok ovakve brojke koje navode proizvođači neki ne žele vjerovati, u Dodgeu su odlučili javno objaviti testiranja i službene rekorde koje su postavili na trkaćoj stazi Gainesville u Kaliforniji.
Foto: Dodge
Demon je napravljen na osnovi Challengera SRT Hellcat u odnosu na kojeg je dodatno modificiran. Brojke su uistinu impresivne. Snaga dolazi iz 6,2-litrenog V8 motora sa superchargerom koji broji 840 KS. Naravno, uz ugradnju 2,7-litrenog superchargera promijenjene su i pumpe goriva te čitav niz detalja kako bi Demon bio sposoban za postizanje gore navedenih brojki. Prilikom ubrzanja na vozača djeluje sila od 1,8g, što je najveća sila u domeni serijskih automobila. Uz to, Challenger SRT Demon prvi je serijski automobil u koji se može (po preporuci proizvođača) točiti gorivo s više od 100 oktana. Rekordi tu ne staju, budući da je Demon prvi serijski automobil koji je uspio odraditi "wheelie", odnosno samo na stražnjim kotačima, i to 0,89 metara čim je ušao u Guinessovu knjigu rekorda.
Vozači će na raspolaganju imati 500 KS za svakodnevnu vožnju, dok se dodatnih 340 KS aktivira dodatnim ključem (viđeno na Hellcatu i primjerice Bugatti Chironu). U odnosu na Hellcat, Demon je 90 kg lakši, a način uštede na težini prilično je zanimljiv: Demon serijski dolazi bez sjedala suvozača i stražnje klupe, bez 16 zvučnika i s aluminijskim kočionim kliještima. Ipak, kupci koji požele ovaj monstrum sa sjedalom za suvozača, klupom straga i glazbenim sustavom moći će za to nadoplatiti, i to samo 1 dolar. Ukupno će biti proizvedeno samo 3000 primjeraka, a cijene zasad nisu poznate, ali bi trebale biti već tijekom noći budući da počinje salon automobila u New Yorku na kojem će Dodge prikazati Demona medijima i javnosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....