Već punih 35 godina, još od prve generacije iz 1986. na platformi Kadetta E, Combo je na glasu kao svestran, pouzdan i jeftin dostavnjak (VW Caddy se pojavio 1982.). Danas je na tržištu četvrta samostalna generacija koja se kotrlja na Stellantisovoj platformi EMP2, kao i Citroen Berlingo/Peugeot Rifter.
Osim s 1,2-litrenim benzincem sa 110 ili 130 KS, odnosno 1,5-litrenim dizelašem sa 102 i 130 KS, od jeseni se može dobiti i s elektromotorom od 136 KS, kao Combo-e Life, koji snagu crpi iz litij-ionske baterije od 50 kWh.
Tri su načina rada električnog pogona - Eco, Normal i Power. U prvom je prilično lijen, jer mu je snaga ograničena na 82 KS, ali se u prosjeku zadovoljava sa svega 17 kWh/100 km i s jednim punjenjem baterije prelazi tvornički deklariranih 280 kilometara po standardu WLTP. U drugom se oslobađa 109 KS, pa se ponaša kao dizelaš 1.5 CDTI od 130 KS, a u trećem vozaču na raspolaganje stavlja svih 136 KS i 260 Nm, zbog čega unatoč priličnih 1,7 tona težine (340 kg više od običnog Comba Life) do stotke stiže za 11,7 sekundi, uz najveću brzinu ograničenu na i za autoceste pristojnih 135 km/h.
U tom slučaju, međutim, potrošnja raste i na 25 kWh/100 km, pa doseg pada ispod 200 kilometara. Zato i nije za dulja putovanja, premda se baterija s početnih 10 na 80 posto na brzim istosmjernim punjačima snage 100 kW napuni za samo 30 minuta, za što mu na zidnom punjaču zahvalujući ugrađenom ispravljaču od 11 kW treba 5 sati i 5 minuta, a na običnoj kućnoj utičnici čak 15 sati. Bez obzira što je riječ o putničkom izdanju dostavnjaka, nudi regenerativno kočenje s dva stupnja (D i B).
U pod ugrađena litij-ionska baterija štedi prostor, kojeg je podjednako kao i u običnom Combu Life. Prtljažnik već u osnovnom položaju proguta 597 litara, a s preklopljenim sjedalima čak 2126 litara. Nije vam dovoljno? Postoji i produljena verzija - 4,75 umjesto standardnih 4,40 metara - s 850 do čak 2693 litre, po želji i trećim redom sjedala te oznakom XL.
Pretinaca u oba izdanja ima u izobilju na sve strane, uključujući i 36-litarski spremnik u krovu (doplata).
Za upravljačem se, s izuzetkom visokog sjedala i tvrde, jeftine plastike, osjećate kao u novoj Corsi ili Astri. Instrumentna ploča je digitalna, trokraki upravljač presvučen je kožom, mjenjač izgleda poput minijaturnog joysticka, a na vrhu središnjeg grebena stoji na dodir osjetljivi ekran od 20 centimetara. Uz doplatu se isporučuju projekcija podataka ispred vjetrobrana i rotirajući izbronik s programima za snijeg, blato, kretanje na uzbrdici...
Sve to, dakako, ima i svoju cijenu, što kod Combo-e Life iznosi 266.700 kuna. Bez poticaja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....