Tko posegne za višemjesečnim najmom ne treba brinuti o osiguranju, održavanju i datumu tehničkog pregleda automobila, niti se natezati s prikupljanjem dokumentacije za leasing ili kredit. Također, tu je riječ o odmah dostupnim autima s fiksnom cijenom mjesečnog najma, što posebno puno znači u trenutku kad su rokovi isporuke novih auta rastegnutiji nego ikad.
Kupnju novih automobila još je prije desetak godina počeo istiskivati leasing, da bi se potom pojavilo i niz novih usluga koje vozačima olakšavaju život. Jedna od njih svakako je višemjesečni najam automobila koji vozača stavlja u poziciju da bezbrižno koristi izabrano, odmah dostupno vozilo bez ikakvih briga – treba tek plaćati fiksni mjesečni iznos najamnine i puniti spremnik gorivom, dok ga ostale, inače neizbježne stavke poput tehničkog pregleda, osiguranja ili redovnih servisa uopće ne trebaju brinuti. Umjesto njega, o njima brigu vodi tvrtka koja nudi uslugu najma.
Što nije mala stvar, jer štedi dosta vremena, kao što je to uostalom slučaj i sa samim procesom ugovaranja. Dok se posao s bankama i leasing kućama često svede na beskrajno prikupljanje potvrda i ispunjavanje papirologije, višemjesečni najam se ugovara u trenu, a nema niti skrivenih naknada i obveza, inače često napisanih “malim slovima”. Velika ušteda vremena se nudi i u trenutku kad automobil korisniku više nije potreban. Ili mu jednostavno dosadi i poželi drugi. Umjesto gubljenja vremena na mešetarenje s vlastitim rabljenim automobilom - prodaju, a zatim nabavku novog automobila - u ovom slučaju jednostavno vratite automobil na kojemu niste izgubili niti kune na račun pada vrijednosti i potom brzopotezno ugovorite drugi.
Jedna od ponuda koje pritom svakako zaslužuju pažnju jest usluga Flex Drive tvrtke Hertz, koja u cijeni mjesečnog najma dostupnog već od 320 eura (+PDV) nudi 3000 prijeđenih kilometara, održavanje i popravak automobila, pomoć na cesti, zamjenski automobil u slučaju štete… Sve što prilikom ugovaranja usluge treba učiniti jest platiti mjesečnu ratu i pretplatu jednaku iznosu dvije mjesečne najamnine, koja se pritom vraća u slučaju 18 mjeseci neprekidnog najma. Korisnik najma pritom tek mora posjedovati valjanu debitnu/kreditnu karticu.
Dodatan plus u cijeloj priči s Flex Drive uslugom tvrtke Hertz je ponuda kvalitetnih, uvjerljivo motoriziranih i bogato opremljenih modela, među kojima svatko može naći nešto baš za sebe.
Seat Ibiza 1.0 MPI: U gradu se osjeća kao riba u vodi
Seatov gradski model je u svojoj je petoj, aktualnoj generaciji smješten na provjerenoj MQB platformi koja nudi izvrsnu ravnotežu između udobnosti i užitka u vožnji. Ibiza je rastegnuta na kompaktnih 406 cm i stoga praktična za parkiranje, a s druge strane nudi pametno organiziranu, i u okvirima klase prostranu unutrašnjost i prtljažnik od solidnih 355 litara. S atmosferskim benzincem 1.0 MPI sa 75 KS ubrzanje do 100 km/h traje više od 15 sekundi, pa je, primjerice, dobro rješenje za mlađe vozače koji uz ponešto plahi motor mogu sigurnije skupljati iskustvo na cesti.
Također, ovaj pogon primjeren je za sve koji će Ibizu prvenstveno koristiti za gradske vožnje, za što je prvenstveno i namijenjena. Gradski ritam najviše odgovara i preciznom 5-stupanjskom ručnom mjenjaču, s dovoljno razvučenim završim stupnjem da osigura i ugodnu vožnju autocestom gdje Ibiza sa 75 KS može pojuriti gotovo 170 km/h. Vozač može računati na potrošnju od 6,5 litara čak i ako se drži isključivo gradskih ulica, ali i na osjetno manju kad se vozi umjerenim tempom po lokalnim cestama. Tada potrošnja pada na oko 5 litara. Oprema Reference uključuje ručnu klimu, daljinsko zaključavanje, dodirni zaslon multimedije dijagonale 6,5 inča, podizače prednjih stakala na struju, pomoć pri kretanju na uzbrdici… Uglavnom, sve potrebno za primjerenu udobnost u vožnji. Sigurnost je pritom besprijekorna, čemu svjedoči i maksimalnih pet Euro NCAP zvjezdica.
Fiat Tipo 1.4: Obiteljska riznica prostora
Limuzinska karoserija rastegnuta na 454 centimetra nudi primjerenu prostranost, dovoljnu da zadovolji većinu obiteljskih potreba. Pametnim korištenjem platforme na kojoj se kotrljao i model 500L dobio se primjeren prostor za putnike, a posebno oduševljava prtljažnik koji je s 520 litara među najvećima u klasi. Tko često putuje s više putnih torbi, ovdje mu sigurno neće nedostajati prostora. Niz godina ugrađivani i provjereno izdržljivi atmosferski 1,4-litreni benzinac s 95 KS radi mirno i uglađeno, a uz odlučniji pritisak na papučicu gasa i nešto duži zalet može postići 185 km/h, pa tako i držati solidan brzinski prosjek na autocesti.
Ugodnoj vožnji po autocesti pridonosi i serijski tempomat. Dok se vozi umjerenim tempom motor nije niti rastrošan i ne troši više od prihvatljivih 7,4 litre. Svoju ulogu u tome ima i solidno precizni 6-stupanjski ručni mjenjač, koji dolazi s pozamašnom kuglastom ručicom koja savršeno sjeda u mušku ruku i s njome se barata bez stresa. Uz konkretan nastup u zavojima i uvjerljive kočnice, Tipo se lijepo vozi, no najjači adut mu je svakako prostranost. Od opreme uz već spomenuti tempomat nudi ručnu klimu, multifunkcionalni upravljač, zaslon osjetljiv na dodir...
Hyundai i20 1.2: Troši prihvatljivih 6,5 litara
Korejski gradski adut dužine 404 centimetara nudi solidnu prostranost, pa se tako i na stražnjoj klupi ugodno mogu smjestiti dvije osobe, a i za treću će biti više mjesta nego kod većine drugih modela u klasi. Prtljažnik od 326 litara pritom nudi prostor u okvirima klase, a plus je što preklapanjem stražnjih naslona raste na 1042 litre i nudi potpuno ravnu podnicu. Samim time, straga je po potrebi dovoljno prostora i za smještaj ponekog nešto krupnijeg komada bijele tehnike ili sportske opreme, tim više jer je otvor prtljažnika širok 103 cm. Četverocilindarski atmosferski 1.2 od 75 KS odgovarat će vozačima starog kova, koji još uvijek – bez nekog valjanog razloga – imaju problem prihvatiti u nižim klasama sveprisutnu trocilindarsku motorizaciju.
Činjenica, međutim, jest da četverocilindraš nudi ozbiljniji zvuk, a zanimljivo je i da neočekivano živahno reagira na gas i glatko izlazi iz zone niskih u srednje i visoke okretaje. Osim toga, i20 nudi i prilično izravan upravljač sa 2,7 okretaja među krajnjim točkama, te uvjerljive kočnice, čime će se svidjeti vozačima koji vole brže krstariti gradom, gdje vožnju olakšava i 7-stupanjska automatika s dvostrukom spojkom te krug okretanja od 10,5 metara. Mnogima će, međutim, više značiti što četverocilindarski benzinac umjeren u potrošnji goriva, barem dok se ne forsira. U prosjeku, potrošnja iznosi razumnih 6,5 litara. Oprema uključuje ručnu klimu, tempomat, putno računalo, zaslon osjetljiv na dodir…
Seat Arona 1.0 TSI DSG: Automatika vožnju čini posebno lagodnom
Španjolski gradski SUV pokreće vrhunski trocilindarski turbobenzinac s polica koncerna Volkswagen. Radi tiho uglađeno, a sa 115 KS lijepo i ubrzava, čemu je zaslužan i superbrzi 7-stupanjski automatski mjenjač DSG koji bitno olakšava život u gradskim gužvama. Uz njega se gradom krstari izuzetno bezbrižno, bez potrebe da se svako malo pritišće kvačilo i hvata ručica mjenjača. Uz podnicu od tla udaljenu 19 centimetara niti najmanje se ne treba bojati niti visokih rubnjaka – na njih se 414 cm dugačka Arona penje bez napora i opasnosti po podvozje.
Uvjerljivi pogonski sustav nudi i živahna ubrzanja pa se 100 km/h može dohvatiti za tek nešto više od 10 sekundi, a kako je u motoru itekako ima snage potvrđuje i maksimalna brzina od 190 km/h. Sve to jasno pokazuje da je španjolski SUV namijenjen vozačima koji cijene povišeni položaj za upravljačem, traže uvjerljivu motorizaciju i vole boraviti u ugodnom ambijentu. Upravo je zato tu oprema FR, koja kod Seata uvijek označava bolje opremljene modele, a drugačiji nije niti ovaj slučaj. Klima je automatska, upravljač presvučen kožom, na zaslonu osjetljivim na dodir nudi se i prikaz navigacije… Dakle, udobnost je na najvišoj razini.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet: Nije grijeh niti sići s asfalta
Nije Suzuki Vitara slučajno jedan od najtraženijih modela domaćih vozača, posebno kod obitelji s djecom. Uz solidnu prostranost japanski SUV rastegnut na 417,5 cm nudi i ozbiljan četverocilindarski turbobenzinac od 140 KS, koji se može kombinirati sa solidno preciznim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem ili 6-stupanjskom automatikom. U oba slučaja zajamčene su više nego pristojne performanse, za što je dijelom zaslužna čvrsta, a lagana karoserija koja na vagi broji tek nešto više od 1150 kg. Što je, naravno poprilično malo, pa se motor uopće ne treba naprezati čak i kad se Vitara napuni putnicima.
Dugačak je i popis opreme, pa se uz automatsku klimu nude i grijana prednja sjedala, kamera za vožnju unazad, tempomat, dodirni zaslon multimedije… Dobiva se tako baš sve potrebno za ugodna duža putovanja, ali i za povremeni silazak s asfalta. Uz podnicu udaljenu od tla praktičnih 17,5 cm nije grehota niti provozati se makadamom, pa je Vitara posebno pogodna za one koji se nakon radnog tjedna vole opuštati u prirodi. Dalja putovanja pritom podržava i umjerena prosječna potrošnja od oko 7 litara, tek nekih pola litre veća uz automatski mjenjač.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Hertzom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....