Trkaći Porsche 911 Carrera RSR 3.0 iz 1974. nekada u vlasništvu kolumbijskog narkobosa Pabla Escobara upravo se pojavio na tržištu s cijenom od 2,2 milijuna američkih dolara.
Ovaj je kultni Porsche dizajniran i izrađen za američko natjecanje IROC (International Race of Champions) 1974. godine, gdje ga je vozio nekadašnji vozač Formule 1 Emerson Fittipaldi.
Nakon završetka te serije za koju je bilo izrađeno samo 15 primjeraka, Fittipaldijev bolid je kupio Roger Penske američki poduzetnik u profesionalnim auto-utrkama i sam nekada trkač te vlasnik momčadi poput Team Penske, DJR Team Penske... Auto koji se sada prodaje, međutim, krajem 1970-ih nekako je završio u Kolumbiji u vlasništvu notornog kolumbijskog narkobosa Pabla Escobara.
Mnogi to možda ne znaju, ali Pablo Escobar sudjelovao je na mnogim utrkama automobila. Tako je "capo" sudjelovao promjerice na popularnom kolumbijskom Copa Renaultu 4 kupu gdje je nakon šest utrka čak uhvatio drugo mjesto.
Automobil kojim se često utrkivao bio je i konkretni Porsche 911 RSR iz 1974. godine, ali koji je prerađen u "Slantnose" varijantu u stilu Porschea 935, s dodanim karakterističnim bojama "Martini racing".
Ovaj automobil zanimljive povijesti i još zanimljivijeg vlasnika sada prodaje trgovac Atlantis Motor Group s Floride (SAD).
Kultni 911 RSR 3.0 nakon Escobarove smrti 1993. godine stajao je u jednom skladištu te je potom 2000-ih vraćen u SAD gdje je bio profesionalno restauriran i vraćen u besprijekorno stanje - u izvorni oblik Ftttipaldijevog trkaćeg stroja uključujući IROC "livreju".
Uz auto dolazi originalna dokumentaciju Volkswagena USA, Penske Productionsa i North Lake Porschea.
Trkaći zrakom hlađeni 3,0-litreni boxer u 911 RSR 3.0 varijanti iz 1974. postizao je 321 KS i stajao je duplo u odnosu na najsnažniji serijski Porsche 911 2.7 RS tog vremena.
Bio je to ozbiljan natjecateljski model za ozbiljno utrkivanje i bolid koji je dominirao u GT kategoriji te pobjeđivao je na utrkama diljem svijeta. Od kad je automobil restauriran, do danas je prešao tek 362 kilometra. Ovaj zanimljivi dio povijesti može biti i vaš ako ste za to zadovoljstvo spremni platiti 2,2 milijuna dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....