Volkswagen je upravo predstavio ID. Aero, svoju prvu potpuno električnu limuzinu dizajniranu da se suoči s Teslom Model 3 i BMW-om i4.
Sljedeći ostatak ID obitelji poput ID.4, ID.5, ID.3 i ID.Buzz monovolumen, Aero je fastback s četvero vrata koji će se u početku proizvoditi u Kini za kinesko tržište od sljedeće godine. Međutim, iste godine Volkswagen planira predstaviti i verziju prilagođenu američkim i europskim ukusima koja će se proizvoditi u Njemačkoj u svojoj tvornici u Emdenu.
Volkswagen opisuje ID.Aero kao premium limuzinu srednje veličine, na kojeg prenosi ID dizajnerski jezik u oblik limuzine u stilu coupea s dugim međuosovinskim razmakom koji obećava obilje unutarnjeg prostora. Definirajuće značajke prednjeg kraja su njegova tanka LED Matrix prednja svjetla i svjetlosna traka koja se proteže po širini nosa, dok stražnji kraj također dobiva svjetlosnu obradu u punoj širini.
Na profilu primjećujemo naglašeno podizanje - nešto što do sada nismo imali priliku vidjeti na VW-ovim modelima s unutarnjim izgaranjem. Iznenađujuće zaobljeni lukovi ispunjeni su 22-inčnim naplatcima s dizajnom turbine. Što se tiče kabine, morat ćemo upotrijebiti svoju maštu jer nam VW nije dao nijednu sliku.
Naziv Aero limuzina dobiva na temelju niskog koeficijenta otpora od 0,23. Karoserija je izgrađena oko iste arhitekture električnog vozila MEB koja se nalazi i pod drugim ID-ovima, a koristi bateriju od 77 kWh. I iako Volkswagen ne otkriva previše o motorima, možemo pretpostaviti da će Aero biti dostupan s istim pogonskim jedinicama kao i ostatak ID obitelji.
Nema dostupnih podataka o performansama, ali Volkswagen je istaknuo WLTP EV domet od 620 km, što je više od ostatka ID-ova, od kojih su neki procijenjeni na manje od 483 km.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....