ŠESTA GENERACIJA

VOZILI SMO: Volkswagen T6 Limuzina u velikom pakiranju

Novi Transporter izvana ne nudi revoluciju, ali je u unutrašnjosti riznica napredne tehnologije

Volkswagenov odjel gospodarskih vozila u velikom je naletu. U kratkom vremenskom razmaku na tržište su lansirana dva ključna noviteta pred kojima je imperativ zadržavanja liderske pozicije u segmentu. Kao i u slučaju novog Caddya, šesta generacija Transportera (nosi oznaku T6) temeljito je obnovljena i unaprijeđena. Premda vanjski izgled to ne otkriva, u T6 je ugrađeno više od 70 posto novih dijelova, uključujući najaktualnije sigurnosne tehnologije, dosad rezervirane za gamu putničkih vozila.

S dizajnerske strane, Volkswagen je očekivano ostao vjeran filozofiji - manje je više.

Evolucija umjesto revolucije vidljiva je po kutijastoj formi i prepoznatljivoj maski hladnjaka sa središnje postavljenom značkom dok su jedina konkretna novost prednja svjetla od svjetlećih dioda. Potpuno drugačiji dojam pruža unutrašnjost koja predstavlja riznicu naprednijih tehnologija. Uz kvalitetnije materijale, vozačko okruženje krasi atraktivnija središnja konzola s preglednim i tehnološki zanimljivim 6,3-inčnim multimedijskim zaslonom osjetljivim na dodir.

T6 će se kao i do sada nuditi u brojnim izvedbama, od putničke do teretne, a za pogon je zadužena nova motorizacija usklađena sa Euro 6 normom. Riječ je o četiri TDI i dva TSI motora koji iz obujma od dvije litre razvijaju 84, 102, 150 i 204 KS (TDI), odnosno 150 i 204 KS (TSI).

Na prvoj vožnji u Stockholmu isprobali smo 2.0 TDI sa 150KS uparen sa 7-stupanjskim DSG automatskim mjenjačem i 4Motion pogonom na sve kotače. Ovakva kombinacija na cesti pokazuje zašto je Multivan jedan od najtraženijih modela u ovom segmentu. Za upravljačem se osjećate kao vozite prvoklasnu limuzinu, prostrana kabina nudi maksimalan komfor, a odličan dojam zaokružuju odlična ubrzanja motora, vrhunski DSG mjenjač te stabilnost i laka upravljivost u vožnji. Posebno nas je dojmila zvučna izolacija kabine netipična za ovakvu vrstu vozila, koju smo osjetili samo u Mercedesovoj V-klasi.

Iznimno važan adut na domaćem tržištu gdje su već započele prednarudžbe zasigurno će biti cijena. Ovisno o izvedbi, iznosi su manji od aktualnih za okvirno 1500 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 23:19