REDIZAJN

VOZILI SMO: PEUGEOT 208 Otmjeniji izgled i štedljiviji motori

Najprodavaniji Peugeot s redizajnom je dobio i specijalnu GTi varijantu s 'okruglih' 208 KS

Tri godine od predstavljanja Peugeot je napravio redizajn modela 208. Premda novosti nisu izražene na prvi pogled, francuskim inženjerima nije promakao niti jedan njegov dio.

Izgled 208-ce sada je sportskiji i otmjeniji, s istaknutim LED svjetlima s 3D efektom u serijskoj opremi, a krase ga i posve nove boje, poput iskričave narančaste Orange Power, te nova ponuda opreme za personalizaciju. Sada novi prednji odbojnik ima oštrije, preciznije i snažnije linije, a proširena prednja maska i deblji kromirani rub su posve ugrađeni u odbojnik.

Nove su i izvedbe GT Line i GTi by Peugeot Sport, dok se od opreme može dobiti nekoliko elektronskih pomagala koja olakšavaju život za volanom, poput automatskog kočenja u gradu u slučaju opasnosti od sudara, kamere za vožnju unatrag, aktivne pomoći pri parkiranju i dojavljivača vozila u mrtvom kutu.

Svi PureTech i BlueHDi motori sada zadovoljavaju normu Euro 6, poglavito najštedljiviji motor s unutarnjim izgaranjem na svijetu koji troši samo tri litre na 100 km uz emisiju CO2 od 79 g/km. Motor 1.6 BlueHDi sada je dostupan u tri razine snage: sa 75, 100 i 120 KS, a benzinski 1,2-litreni PureTech sa 68, 82 te s novom izvedbom koji ima turbo punjač i 110 KS.

Posebnu sportsku GTi by Peugeot Sport verziju pokreće 1.6-litreni THP motor koji razvija ‘okruglih’ 208 KS. Ova izvedba donosi spušteno podvozje, 18-inčne naplatke, sportska sjedala, Brembo kočnice, gume Michelin Pilot Super Sport...

Prodaja novog Peugeota 208 u Hrvatskoj počinje idući tjedan, a cijena baznog benzinca iznosi 82.979 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. rujan 2024 23:38