OZBILJAN IGRAČ

Vozili smo Infiniti G37S coupe: Naglasak je na udobnosti, a ne performansama

Nissanova luksuzna podmarka odnedavno je dostupna i u Hrvatskoj, a nudi brojne zanimljive modele, poput luksuznog kupea

Infiniti možda nije poznat našim kupcima, no već je dugi niz godina ozbiljan premium igrač koji se gotovo ravnopravno nadmeće s etabliranom njemačkom konkurencijom. Nissanova luksuzna podmarka odnedavno je službeno dostupna i hrvatskim kupcima, a u ponudi ima niz zanimljivih modela, poput limuzine, SUV-ova, kabrioleta... Posebno je zanimljiv i kupe, G37, koji je zamišljen kako konkurencija, primjerice, BMW-u 3 Coupe ili Audiju A5.

Poznat i moćan motor

Iako platformu dijeli s 370Z, za razliku od Nissanovog rasnog sportaša, Infinitijev model ima potpuno drukčiji karakter. No, i očito različit dizajn koji je manje agresivan, no elegantniji i vrlo dinamičan. G37 Coupe je dostupan samo s jednim, poznatim benzinskim motorom koji je dostupan i u ostalim modelima u Infinitijevoj ponudi.

Moćan 3,7-litreni V6 razvija 320 KS uz 360 Nm koje na stražnje kotače serijski prenosi 6-brzinskim ručnim mjenjačem (7-brzinski automatik je opcija). U odnosu na neznatno snažniji, ali isti motor u 370Z, Infinitijeva verzija je očito uglađenija i tiša, što je dodatno naglašeno vrlo dobrom zvučnom izolacijom. V6 je prilično elastičan pa već od 2500 o/min pruža uvjerljiva ubrzanja, od 4000 o/min počinje vuči još snažnije, a od 5500 do 7000 vam je itekako jasno da vozite vrlo moćan automobil.

Spomenuti ručni mjenjač prvotno djeluje suviše precizno i kruto, no nakon brzog navikavanja shvaćate da pristaje G Coupeu. Najviše iznenađuje ovjes koji je neočekivano udoban čak i na našim cestama. Zanimljivo je da istodobno omogućuje vrlo dobre vozne osobine.

Povećana agilnost

G Coupe je, naime, zahvaljujući odličnom ovjesu, snažnim kočnicama i preciznom upravljaču moguće vrlo brzo voziti po zavojima, a agilnosti osjetno pridonosi serijsko i u klasi rijetko upravljanje putem sva četiri kotača. Početna cijena Infinitija G37 Coupe iznosi 53.557 eura, a testirani primjerak s najbogatijim S paketom stoji 62.760, što je u usporedbi s jednako opremljenom i slično motoriziranom njemačkom konkurencijom relativno razumna cijena.

Jednostavna, ali vrlo luksuzna



G37 Coupe ima naizgled jednostavan interijer, no zapravo je prilično luksuzan te već serijski dolazi s, primjerice, kožnim sjedalima. Završna obrada je besprijekorna, a položaj za upravljačem vrlo udoban. Prostora sprijeda ima dovoljno i za više osobe, a sportska sjedala ne umaraju ni nakon dužih vožnji. Na dva pomoćna stražnja sjedala mogu se smjestiti putnici na kraćim relacijama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 10:22