Infiniti možda nije poznat našim kupcima, no već je dugi niz godina ozbiljan premium igrač koji se gotovo ravnopravno nadmeće s etabliranom njemačkom konkurencijom. Nissanova luksuzna podmarka odnedavno je službeno dostupna i hrvatskim kupcima, a u ponudi ima niz zanimljivih modela, poput limuzine, SUV-ova, kabrioleta... Posebno je zanimljiv i kupe, G37, koji je zamišljen kako konkurencija, primjerice, BMW-u 3 Coupe ili Audiju A5.
Poznat i moćan motor
Iako platformu dijeli s 370Z, za razliku od Nissanovog rasnog sportaša, Infinitijev model ima potpuno drukčiji karakter. No, i očito različit dizajn koji je manje agresivan, no elegantniji i vrlo dinamičan. G37 Coupe je dostupan samo s jednim, poznatim benzinskim motorom koji je dostupan i u ostalim modelima u Infinitijevoj ponudi.
Moćan 3,7-litreni V6 razvija 320 KS uz 360 Nm koje na stražnje kotače serijski prenosi 6-brzinskim ručnim mjenjačem (7-brzinski automatik je opcija). U odnosu na neznatno snažniji, ali isti motor u 370Z, Infinitijeva verzija je očito uglađenija i tiša, što je dodatno naglašeno vrlo dobrom zvučnom izolacijom. V6 je prilično elastičan pa već od 2500 o/min pruža uvjerljiva ubrzanja, od 4000 o/min počinje vuči još snažnije, a od 5500 do 7000 vam je itekako jasno da vozite vrlo moćan automobil.
Spomenuti ručni mjenjač prvotno djeluje suviše precizno i kruto, no nakon brzog navikavanja shvaćate da pristaje G Coupeu. Najviše iznenađuje ovjes koji je neočekivano udoban čak i na našim cestama. Zanimljivo je da istodobno omogućuje vrlo dobre vozne osobine.
Povećana agilnost
G Coupe je, naime, zahvaljujući odličnom ovjesu, snažnim kočnicama i preciznom upravljaču moguće vrlo brzo voziti po zavojima, a agilnosti osjetno pridonosi serijsko i u klasi rijetko upravljanje putem sva četiri kotača. Početna cijena Infinitija G37 Coupe iznosi 53.557 eura, a testirani primjerak s najbogatijim S paketom stoji 62.760, što je u usporedbi s jednako opremljenom i slično motoriziranom njemačkom konkurencijom relativno razumna cijena.
G37 Coupe ima naizgled jednostavan interijer, no zapravo je prilično luksuzan te već serijski dolazi s, primjerice, kožnim sjedalima. Završna obrada je besprijekorna, a položaj za upravljačem vrlo udoban. Prostora sprijeda ima dovoljno i za više osobe, a sportska sjedala ne umaraju ni nakon dužih vožnji. Na dva pomoćna stražnja sjedala mogu se smjestiti putnici na kraćim relacijama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....