Volkswagen grupa nadograđuje svoju MEB električnu platformu s ciljem da postane konkurentnija među svojim konkurentima. Platforma MEB bila je prva te vrste kada je predstavljena 2019. s električnim hatchbackom ID.3. Međutim, više se ne smatra vodećom platformom u industriji kao što je nekoć bila.
Teslina SAIC i Hyundaijeva E-GMP arhitektura pobjeđuju u brzini punjenja, cijeni i pakiranju? Volkswagenovo rješenje - MEB+. VW-ova nadograđena arhitektura električnih vozila zadržat će postavke od 400 volti koje trenutno koristi, za razliku od usvajanja sustava od 800 volti kao što koristi platforma Hyundai-Kia. Međutim, izmjene na ažuriranoj platformi povećat će brzine punjenja sa 135-170 kW na 175-200 kWh.
Osim bržeg vremena punjenja, arhitektura MEB+ omogućit će maksimalni domet od približno 700 kilometara, značajan skok u odnosu na aktualnih 550 kilometara koji se mogu postići s trenutnim postavkama MEB-a.
Ažurirana EV platforma također će koristiti objedinjene baterije koje potječu iz tvornice baterija u Salzgitteru u Njemačkoj, kao i švedske tvornice kojom upravlja Northvolt. Ove objedinjene ćelije navodno će smanjiti troškove baterije za 50 posto. Prvi model koji će koristiti platformu MEB+ bit će električni kompaktni SUV, veličine vjerojatno slične Tiguanu, izvještava Auto News Europe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....