Jedan od najpopularnijih modela u gami Volkswagena dobio je prvo osvježenje. Sada nakon četiri godine na tržištu i više od milijun prodanih kompaktni crossover T-Roc primjeraka doživljava facelifting, kako vanjštine tako i u kabini.
Po pitanju izgleda T-Roc sada ima drugačiji prednji i stražnji branik oštrijih i čišćih linija s većim otvorima za hlađenje nego dosad, dok svjetla sada dolaze sa zatamnjenom pozadinom i novom grafikom. Diodna svjetla s L svjetlosnim potpisom sada postaju standard na svim verzijama.
Nadalje, po želji stižu i vrhunska IQ.Light LED matrična svjetla s 24 modula koja ne zasljepljuju vozače iz suprotnog smjera koja se samostalno prilagođavaju vremenskim uvjetima, a tu je sada i karakteristična svjetlosna traka koja se proteže cijelom širinom rešetke hladnjaka. S četiri nove boje i četiri novih dizajna naplataka od 16 do 19 cola lijepa svježa cjelina je zaokružena.
Radikalnije izmjene pronalazimo u unutrašnjosti: u VW-u su riješili najveću zamjerku, a to je korištenje tvrde plastike na kokpitu i stranicama vrata što je sada dorađeno pa su za izradu kokpita korišteni mekši pjenasti materijali.
Osvježen je i izgled instrumentne ploče: središnji digitalni zaslon multimedije (do 9,2 inča dijagonale) sada je postavljen više za bolju preglednost i na istoj je vidnoj liniji kao i instrumentna ploča s dijagonalom od 8 do 10,25 inča, koja je sada digitalna već od početnog paketa opreme.
Multimedija sada stiže s Discover Pro sustavom, koji između ostalog uključuje povezivanje za korištenje streaming usluga, za glazbu, na primjer, i bežičnu kompatibilnost s Android Auto i Apple CarPlay.
Novost su i kontrole na dodir za kontrolu automatske klime, iste koje smo vidjeli na posljednjoj generaciji Golfa i Tiguana i Pola, dok poluga automatskog mjenjača i kolo upravljača imaju novi dizajn.
U motornoj ponudi ostaju 3-cilindarski 1,0-litreni benzinac od 110 KS, 1,5-litreni 4-cilindarski od 150 KS te na nekim tržištima snažni dvolitraš od 190 KS. Od dizelaša i dalje je zastupljen 2.0 TDI od 115 i 150 KS, a ovisno o izvedbi u ponudi su i 7-stupanjski DSG mjenjač s dvije spojke kao i 4Motion pogon na sve kotače. Top model T-Roc R iz 2.0 turbo benzinca ispucava 300 KS te 100 km/h hvata za 4,9 sekundi. Ni jedan motor, dakle, nije doživio elektrifikaciju po bilo kojem pitanju - kod iduće generacije to sigurno neće biti slučaj.
Od onoga što vrijedi spomenuti po pitanju opreme za pomoć u vožnji svakako je implementacija Travel Assist sustava koji kombiniranjem djelovanja adaptivnog tempomata i aktivnog održavanja trake do brzine od 210 km/ h sam djeluje pri upravljanju, ubrzanju i kočenju. Ruke se, naravno, moraju strogo držati na upravljaču što prepoznaju integrirani novi senzori integrirani u njega.
Prilagodljivi tempomat koji predviđa situacije na cesti koristi prednju kameru i GPS navigaciju, a tu je sada i funkcija Lane Assist koja prati "mrtvi kut" te po potrebi aktivno intervenirati na upravljaču kako bi vas vratio u traku i izbjegao potencijalne sudare.
Redizajn se odnosi na cijelu paletu T-Roca, uključujući spomenutu R verziju kao i Cabriolet s platnenim krovom i četiri sjedala, koji je lansiran tek 2020. godine i koji dolazi samo s benzincima. Od paketa opreme kupci će na izbor imati Base, Life, Style i R-Line pakete, a početak prodaje je zakazan za sredinu iduće godine uoči čega će biti poznate i cijene.