U veljači je Volkswagen bio opet najuspješniji sa 405 vozila, ali je ta predost sada ipak manja nego što je to bila u siječnju. Drugo mjesto veljače pripada Peugeotu (343 registracija) koji se tradicionalno obraća fizičkim kupcima i očito je pronašao način kako privući klijentelu. Dok jednom svane, drugom smrkne, tako je i Renault pao na samo 242 automobila. Očito je kako je riječ o istim kupcima, koji mijenjaju boju dresa. Opel je treći, ali to više nije forma otprije koje godine.
Najugodnije iznenađenje je Kia koja je trenutačno vodeći korejski brand zahvaljujući Riju. Audi je oborio sve rekorde u premium brandu zahvaljujući kraju PDV povlastica, dok Nissan i Toyota vode mrtvu borbu za japanski broj 1 u Hrvatskoj. Veljača je bila u korist Toyote, a ukupno ima tri automobila prednosti u 2012.godini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....