Nacionalna uprava za sigurnost u prometu (NHTSA) otvorila je istragu o upravljačkim sustavima u 280.000 Tesli Model 3 i Model Y iz 2023. godine. Akcija je uslijedila nakon pritužbi korisnika koji tvrde da su se našli u opasnim situacijama zbog kvara u sustavu.
"Preliminarna procjena" nije opoziv, već je rani korak na putu koji može dovesti do njega. NHTSA će raditi na utvrđivanju predstavlja li ovaj problem, o kojem je primila 12 pritužbi, nerazuman sigurnosni rizik.
Nažalost, još nije jasno što je u korijenu problema. Međutim, Reuters izvještava da se čini da problem utječe na vrlo nove modele, s kupcima koji se žale da im sustavi upravljanja otkazuju nakon samo nekoliko dana posjedovanja.
Na primjer, jedan se vlasnik u travnju požalio da je nakon 30 dana vlasništva "volan snažno trznuo udesno i zatupio". Svjetlo upozorenja tada je zasvijetlilo na zaslonu na kojem je pisalo "Pomoć pri upravljanju smanjena", uz šifru pogreške. Vozač je rekao da je servo upravljač potpuno onemogućen, zbog čega se automobil nije osjećao sigurnim za upravljanje.
"Tesla je pomaknuo moj posjet servisu s 2. svibnja na 25. svibnja zbog "kašnjenja isporuka dijelova", tvrdi kupac. "Potvrdili su da se radi o odnedavno poznatom problemu i primijetili da bi se letva upravljača mogla u potpunosti zamijeniti".
U Honoluluu se vozač požalio da se upravljač njihovog modela 3 počeo nasumično zaključavati. Tvrdili su da se to dogodilo šest puta prije nego što su uspjeli dobiti termin za servis. Njihov auto sada je kod Tesle već tri tjedna dok čekaju novu letvu upravljača.
Najmanje jedan vlasnik tvrdi da je problem s upravljačem izravno doveo do nesreće. Vlasnik je rekao da je u svibnju "upravljač njihovog Modela 3 zapeo i skliznuo s ceste, što je rezultiralo udarom u drvo".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....