Električna vozila polako, ali sigurno osvajaju prostor na tržištu i na cestama, no kako se troše prve gume, mnogi njihovi vlasnici suočeni su sa zanimljivom dilemom.
Ne samo da se industrija bori s proizvodnjom dovoljno guma specifičnih za EV-ove, već će vlasnici morati odlučiti između brojnih važnih značajki dizajna.
Najnovije izvješće Autonews Canade bavi se problemom. Većina električnih vozila koja se danas proizvode dolaze s vrlo specifičnim gumama određene marke. Na primjer, Teslina vozila dolaze s posebnim Michelinovim gumama koje imaju "Acoustic Tech".
To je otmjen naziv za pjenu koja je zalijepljena na unutarnju strukturu same gume.
Iako se čini da neovisna izvješća ukazuju na vrlo marginalne sposobnosti tih guma za prigušivanje zvuka, gotovo svaki vlasnik električnih vozila želi koristiti iste gume kojima je automobil izvorno bio opremljen.
Naravno, cijeli set tih guma košta više od 7000 kuna, a kupci koji posjeduju jeftinija električna vozila, poput Chevroleta Bolta, Nissana Leafa ili Hyundai Kone možda neće htjeti dati toliko novaca za četiri gume.
Postoji vrlo malo dodatnih guma specifičnih za EV tako da su kupci pomalo zaglavljeni ako žele baš takve.
Ideja o gumi za električne automobile je zanimljiva. Osim što dizajn pokušava učiniti gumu tišom, također smanjuje otpor kotrljanja ili održavanje raspona. Naravno, iznimno prianjanje i nizak otpor kotrljanja donekle su suprotne karakteristike.
Srećom, mnoštvo različitih proizvođača guma sada čini sve što je u njihovoj moći kako bi zadovoljili potražnju kako ona raste.
U istom izvješću spominju se potezi Pirellija, Bridgestonea, Goodyeara, Michelina i drugih za stvaranje guma koje se mogu ugraditi na brojne različite marke i modele.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....