Na hrvatsko tržište stiglo je obnovljeno izdanje treće generacije Porsche Cayennea.
Veliki SUV i najprodavaniji Porsche posljednjih desetljeća, posljednji s termičkim motorima prije najavljenog prelaska na električni pogon, temeljitim redizajnom više je izmijenio sadržaj nego formu, no, to je samo dodatnu usavršilo njegove vještine i kvalitete na asfaltu, ali i izvan njega.
Uz klasičnu karoserijsku izvedbu kupcima je ponuđen i u coupe izvedbi, a led probija standardni E-hybrid model kojem je ukupna snaga pogonskog sustava utemeljena na V6 benzinskom motoru i potpomognuta električnim narasla na 470 KS.
Istodobno narasla je i baterija (25,9 kWh) koja prema WLTP ciklusu nudi električnu autonomiju od 83 km.
Cayenne E-Hybrid ponuđen je po cijeni od 110.988 eura, a njegova coupe izvedba stoji 114.341 euro.
Ponuda će vrlo brzi biti obogaćena osnovnom i S izvedbom, a posljednji na hrvatsko tržište stižu modeli S E-hybrid i Turbo E-hybrid.
Standardni Cayenne pogoni 3.0 V6 turbo motorom koji isporučuje 353 konjske snage odnosno 13 više od prethodnika, te 500 Nm (+50) okretnog momenta.
Njegova cijena je 114.291 eura, a u za coupe varijantu treba izdvojiti dodatnih 5465 odnosno 119.756 eura.
Poseban interes izaziva Cayenne S kojeg umjesto dosadašnjeg V6 motora pokreće 4-litreni bi-turbo V8 s 474 konja i 600 Nm što rezultira impresivnim performansama, poput ubrzanja od 0 do 100 km/h za 4,7 sekundi i maksimalnom brzinom od 273 km/h. Za Cayenne S treba izdvojiti 144.921 eura.
Više o dojmovima iz vožnje s međunarodne prezentacije Porsche Cayennea u Leipzigu pronađite OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....