Elon Musk, osnivač Tesle često se znao rugati konkurenciji koja stiže iz Kine. Na pitanje novinarke što misli o kineskoj marki BYD, Musk se 2011. godine počeo smijati i podcjenjivački pitao ‘Jeste li vidjeli njihove automobile‘?
No, od tada, situacija se promijenila.
Kineski BYD postao je velika prijetnja ne samo Tesli, već svim renomiranim markama u autoindustriji.
Nakon ruganja, Elon Musk sada biranim riječima govori o BYD-u kojeg je nazvao ‘vrlo konkurentnim‘.
Prošle godine, BYD je prodao 1,86 milijuna elektrificiranih vozila i zabilježio rast prodaje od 208,6 posto. U prvoj polovici 2023. već je prodano više od 1,25 milijuna auta, što odgovara novom porastu od 95,78 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
A o njihovim planovima dovoljno govori podatak koliko ulažu u razvoj novih tehnologija. Naime, 2022. godini neto prihod je iznosio je 2,4 milijarde dolara, dok je 2,9 milijardi dolara otišlo na istraživanje.
Direktorica BYD-a za američko tržište Stella Li objasnila je zašto je kineska marka postala toliko zanimljiva velikom broju kupaca.
‘Naši automobili kupcima daju dodatnu vrijednost u dizajnu interijera, inovacijama i visokoj tehnologiji. Primjer može biti naš potpuno električni model Dolphin EV koji košta 31.000 dolara (29.200 eura) - piše Electrek.
Pokretan električnim motorom od 70 kW i baterijom BYD Blade od 44,9 kWh, Dolphin nudi najveću učinkovitost u klasi. Važno je istaknuti da unatoč pristupačnoj cijeni, kad otvorite vrata, ne dočeka vas jeftina kabina. Dolphin ima high-tech premium značajke poput glasovne kontrole za otvaranje prozora i komunikaciju s digitalnim zaslonima, čak i karaoke i video igre.
BYD je postao prava inženjerska tvrtka, dnevno proizvodimo 11 patenata. Prosječnom proizvođaču automobila treba oko četiri godine da razvije novi automobil od nule. U BYD-u je taj period 18 mjeseci - zaključila je Li.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....