Premda na posljednjem, petom reliju sezone u Idriji nije nastupio, maksimalan učinak u četiri prethodna natjecanja bio je Viliamu Prodanu dovoljan za osvajanje naslova prvaka Hrvatske i pobjedu u klasi 2. Prodana smo ulovili u Novom Marofu u pauzi između testiranja.
Na posljednjoj utrci u slovenskoj Idriji niste se ni pojavili. Zašto?
- Već smo imali četiri nastupa i četiri pobjede. Rekao bih da bolje nije ni moglo. Naslov smo osigurali pobjedom još u Poreču. Umjesto toga, krenuli smo s pripremama za sljedeću sezonu da ne bismo upali u stisku s vremenom. Nova godina je na pragu, treći mjesec će brzo doći i želimo na vrijeme posložiti kockice.
Prije razgovora o novom automobilu i planovima za iduću sezonu, par riječi o netom završenoj...
- Nastup na WRC utrkama u Monte Carlu i Hrvatskoj okupirao nas je na početku sezone, ali na vrijeme smo se okrenuli domaćem prvenstvu i na kraju uzeli naslov. Imao sam već nekoliko titula u pojedinim klasama i grupama, ali ovo nam je prva generalka, a prva je uvijek najslađa. Konkurencija, doduše, i nije bila jaka kao što se očekivalo.
Šebalj je razvijao neki novi projekt i nije vozio punim programom, Pulić je zbog korone bio izvan igre, Ravenščak je mlad dečko koji se polako diže i jedina prava prijetnja bio je iskusni Szilagyi, ali mu nismo ostavili previše prostora. Dovoljno je reći da smo osvojili 30 od 35 brzinaca.
Novi automobil govori da u obranu naslova idete punom snagom.
- Nakon duže analize odlučili smo se za promjenu i prešli smo na Renault. Odradili smo prva testiranja na stazi u Novom Marofu, napravili dvadesetak krugova prvog dana i mogu reći da je u pitanju ozbiljan, pravi trkaći automobil.
No, to smo i očekivali jer isti je ove godine osvojio naslov prvaka Europe i Francuske. Renault pritom pruža odličnu podršku, koja podrazumijeva i specifične mape koje će nam omogućiti da što bolje iskoristimo snagu visokokvalitetnih goriva Class Plus koja nam osigurava INA.
Obrana naslova je jedan od ciljeva u sljedećoj sezoni, ali ne i jedini. Konačni kalendar za domaće prvenstvo još čekamo, ali prema najavama iduće godine hrvatski reli trebao bi se proširiti i kvalitetom i kvantitetom. Spominju se neki novi reliji, a najavljuje se i dolazak novih posada, s ozbiljnim autima i budžetima. To me veseli. U planu je i nastup na WRC utrci u Hrvatskoj, ali i neki europski kup. Ukupno, dakle, barem deset relija.
Novosti za sezonu pred nama ima još, ali ne i na suvozačkom sjedalu...
- Zoran Raštegorac na moje veliko zadovoljstvo prihvatio je nastavak suradnje i bit će to naša sedma zajednička sezona u reliju. Za Frika mogu samo reći da što je stariji, to je bolji. Dodatna novost s kojom ulazimo vezana je uz prateću ekipu.
Posljednjih godina surađivali smo sa Slovencima, ali u suradnji s partnerima i sponzorima odlučili smo složiti potpuno novi sastav iz Hrvatske. Bit će to pravi Cro-rally tim s hrvatskom ekipom, novim dizajnom i zaštitnim znakom te vjerujem da ćemo s ponosom predstavljati Hrvatsku i na utrkama u Europi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....