Otkako je Hrvatska 1. srpnja 2013. pristupila Europskoj uniji ne posustaje uvoz rabljenih. Upravo suprotno, svakim novim kvartalom bilježimo sve jači zamah, pa je tako i u prva tri ovogodišnja mjeseca uvezeno čak 12.500 rabljenih automobila, odnosno 30,2 posto više nego u isto vrijeme 2015! Tad je uvezeno 9602 auta.
Koliko je uvoz rabljenih dramatičan, možda najbolje pokazuje odnos prema brojci prodanih novih auta. Rabljenih je ove godine uvezeno 36,9 posto više no što je prodano novih (9129 auta), ali stavimo li u odnos samo privatne kupce novih (jer rabljeni se ionako pretežno uvoze na privatnu osobu), jaz je još veći. Uvoznih rabljenih je u tom slučaju 71,4 posto više!
Hrvatski kupci naravno, ne uvoze rabljene iz hobija. Svi vole sjesti u nov auto, ali njihove visoke cijene u odnosu na slabu kupovnu moć mnoge su natjerali da auto potraže na stranim tržištima. Dobar rabljeni s manjom ili umjerenom kilometražom istina, ni tamo nije ništa jeftiniji nego kod kuće, ali izbor je veći, a opremljenost i sačuvanost u pravilu bitno bolji...
1. Volkswagen Golf (1313 kom)
Najviše se uvozi Šestica, potom Petica, a zanimljivo je da ima i dosta starih Četvorki. Kod motora naravno, debelo prevladava TDI
2. Volkswagen Passat (736 kom)
Na izračun davanja najviše dolazi model B7 (2010. - 2015.), a i taj Volkswagen ispod poklopca u 99,9 posto slučajeva ima TDI motor
3. BMW serija 3 (544 kom)
Ne treba čuditi tako velika brojka, jer dizelske Trice s jako puno kilometara, ali vizualno fino sačuvane, imaju bagatelne cijene
4. Renault Megane (522 kom)
Francuskom dizelskom kompaktu vrijednost dosta brzo i snažno pada na njemačkom tržištu, čak i tek nedavno ukinutoj trećoj generaciji
5. Mercedes A-klasa (438 kom)
Mečka je mečka, pa čak i kad je riječ o prvoj generaciji male A-klase. Gradskom vožnjom izmoreni primjerci mogu biti jako jeftini
6. Audi A4
Najviše se uvozi model B8, koji se proizvodio od 2008. do kraja 2015., a najčešći je u kombinaciji TDI motora i ručnog mjenjača
7. Ford Focus
I cijenom povoljan redizajnirani model druge generacije, i on, naravno, s dizelskim motorom TDCi, našao se u žiži interesa naših kupaca
8. Opel Astra
Generacija H bila je odlično prihvaćena kao nova, a sad je popularna i kao rabljena za uvoz. Dominiraju robusni dizelski CDTI motori
9. Mercedes C-klasa
Favorit je klasa W203 s početka tisućljeća, s dizelskim motorom 220 CDI. U Njemačkoj je jeftina, posebno hrđava ili s puno kilometara
10. Renault Scenic
Toliki uvoz druge generacije dizelskog Scenica govori o njegovoj povoljnoj cijeni izvan Hrvatske, ali sigurno ne s malo kilometara
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....