Velika većina svih civilnih Mercedesa G-klase od svog uvođenja 1979. godine do danas i dalje vozi cestama. "Čak 80 posto G-klasa koje su ikada proizvedene još uvijek je u prometu", rekao je Michael Schiebe, izvršni direktor AMG-a i voditelj modela G-klase i Maybacha skupini novinara na okruglom stolu održanom u Francuskoj. Potvrđuje to istinu, a ne mit o izdržljivosti G-klase koja se koristila i kao vojno vozilo.
Govoreći o očekivanjima za novu električnu G-klasu, Schiebe, izvršni direktor AMG-a i voditelj poslovnih jedinica G-klase i Maybacha, očekuje da će se proizvoditi usporedno s benzinskim modelima.
Mercedes je do 2023. godine izradio 500.000 primjeraka G-klase, što znači da ih je i danas na cestama preko 400.000, tvrde iz Mercedesa.
Za usporedbu, Porsche kaže da je oko 70 posto svih proizvedenih 911 još uvijek "u pogonu". Iako Schiebe nije otkrio kakav tržišni udio Mercedes očekuje za električnu G-klasu s EQ tehnologijom optimistično tvrdi da će i trgovci i kupci biti zadovoljni.
"Pokušavamo biti tvrtka usmjerena na kupca", rekao je Schiebe. "Želimo isporučiti ono što kupci žele. Ako zahtijevaju V8 motore, onda je naš posao isporučiti vrlo učinkovite i vrlo snažne V8 motore.
"Nova električna G-klasa otvara nove mogućnosti našim trgovcima", dodao je. Kupcima koje možda nismo privlačili u prošlosti sada imamo priliku pristupiti", prenosi portal Motor1.
"Imamo kupce koji stvarno vole V8, rekao je Schiebe. "I voljet će V8 u G-klasi zauvijek. Oni mogu i dalje kupiti model G63 AMG, a tu je i vrlo učinkovit 6-cilindarski benzinac, dok je električni model ovdje za one kupce koji vole oblik, izgled i osjećaj G-klase, ali koji više ne žele voziti na benzin ili dizel. Tako smo zapravo učinili, iz poslovne perspektive, neku vrstu strategije smanjenja rizika", rekao je Schiebe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....