Ugradnja električnih pogonskih sklopova u klasična vozila postaje trend kao način da se ti stari modeli zadrže na cesti.
Recharged Heritage ulazi u ovaj prostor počevši primati narudžbe za svoju EV konverziju za originalni Mini. Cijene počinju od 42,500 funti (367.000 kuna) ako imate donatora, ili 62.500 funti (541.000 kuna) s uključenim automobilom donatora.
Ovaj električni Mini ima 97 KS (72 kW) i koristi bateriju od 18 kWh. Ova postavka pruža WLTP procijenjeni domet od 166 kilometara, a punjač može napuniti bateriju za tri sata na zidnoj kutiji od 7 kW ili devet sati iz standardne utičnice.
Za usporedbu, originalni Mini koristio je motor od 850 kubika koji je proizvodio samo 34 KS (25 kW). Sportski Cooper imao je 1,0-litreni motor koji je proizvodio 55 KS (41 kW).
Ova EV konverzija daje Miniju dva načina vožnje. U postavci Pure, mali automobil postiže stotku za 11,5 sekundi i ima najveću brzinu od 126 km/h. U Sportu, vrijeme ubrzanja pada na 8,5 sekundi, a maksimalna brzina raste na 148 km/h. Ove su specifikacije malo drugačije nego kada je Recharged Heritage pokazao EV u siječnju. U to je vrijeme automobil koristio električni motor od 120 KS (90 kW) i postizao stotku za 9 sekundi.
Predviđeni domet bio je 160 kilometara.
Recharged Heritage kaže da je jedna od prednosti njegove konverzije to što je rad "potpuno reverzibilan". Tvrtka ne buši nikakve dodatne rupe u karoseriji, a dovršeni automobil ne teži ništa više od originala.
Već su dovršena dva primjerka - jedan je Mini Paul Smith Edition iz 1998. godine, kojemu je dizajner Paul Smith osmislio stil interijera sa senf žutom pločom s instrumentima i plavim sjedalima. Druga je bila suradnja s britanskom umjetnicom Lakwenom Maciver. Automobil je imao karoseriju živih boja s natpisom "Big Love" u raznim nijansama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....