Dani Maseratijevog V8 su odbrojani jer je tvrtka potvrdila da će Trofeo varijante modela Levante, Ghibli i Quattroportea izaći iz proizvodnje krajem 2023., zajedno s pogonskim sklopom kojeg je izradio Ferrari. Modeli će i dalje biti dostupni za kupnju do 2024., sve dok postoje preostale zalihe i prije nego što V8 ustupi mjesto Nettuno V6 i Folgore EV-u u budućoj liniji.
Maseratijeva odluka da se oprosti od svojih modela s V8 pogonom je značajna, s obzirom na to da je marke proizvela preko 100.000 jedinica od 1959. godine. Ovaj prijelaz označava gorko-sladak trenutak i za Maseratijeve entuzijaste i za entuzijaste općenito.
Trenutna iteracija twin-turbo 3,8-litrenog V8 motora, poznatog po svojim impresivnim performansama, bit će posljednje poglavlje u njegovoj lozi jer je Ferrari prestao isporučivati Maseratiju. U svom najnovijem obliku, motor proizvodi 580 KS (427 kW) i 730 Nm okretnog momenta ispod haube Levantea, Ghiblija i Quattroporte Trofea koji su predstavljeni 2020. godine.
Kao ispraćaj V8, Maserati će lansirati posebna izdanja Ghibli 334 Ultima i Levante V8 Ultima na Festivalu brzine u Goodwoodu ove godine u srpnju. Pojedinosti o modelima su ograničene, ali pretpostavljamo da će sadržavati posebne detalje u znak sjećanja na skoru smrt pogonskog sklopa.
Tužna vijest o V8 objavljena je tijekom petog Motor Valley Festivala koji se održava u Modeni između 11. i 14. svibnja. Tijekom događaja, Maserati će prikazati Zèda izdanja Levantea, Ghiblija i Quattroportea.
Na temelju nedavnih izvješća, Maseratijevi nadolazeći modeli spremni su za značajnu transformaciju. Sljedeća generacija Quattroportea i Levantea, koja bi trebala biti predstavljena 2024. odnosno 2025. godine, prihvatit će potpuno električnu budućnost, ostavljajući za sobom motore s unutarnjim izgaranjem.
Međutim, Maserati će nastaviti udovoljavati željama entuzijasta. Sportski automobil GranTurismo, SUV Grecale i superautomobil MC20 i dalje će nuditi niz verzija koje pokreće impresivni Nettuno V6 motor, nadopunjen dodatkom Folgore opreme s nultom emisijom štetnih plinova.
Maserati se obvezao uvesti potpuno električne verzije u cijeloj svojoj ponudi do 2025., prije nego što u potpunosti prekine proizvodnju vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem kako bi do 2030. postao EV marka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....