Hrvatsko tržište premium automobila od petka i službeno ima dva nova aduta: iako slabije upućeni na prvi pogled vjerojatno neće uočiti razlike između Mercedese A Sedan i CLA Coupe, riječ je o dva potpuno drugačija automobila koji su namijenjeni različitoj ciljanoj publici.
Foto: Mercedes
Prvoga Mercedes tako komunicira kao ulaznicu u svijet limuzina s trokrakom zvijezdom, o čemu govore i njegove cijene: prvi benzinac A180sa 136 KS tako starta na 208.000 kuna, a dizelaš A180d sa 116 KS, opremljen automatskim mjenjačem sa 7 stupnjeva 230.935 kuna. A Sedan se, nadalje, može pohvaliti rekordnim aerodinamičkim koeficijentom 0.22 (kakav je imao i stari CLA), što znači da atraktivna vanjština ovdje znači i učinkovitost.
CLA Coupe, s druge strane, više cilja na vozače koji od svoje kupe-limuzine traže prvenstveno aktivnu vožnju, a od dvojca je i nešto skuplji: ulazni model tako starta na 222.600 kuna, a dizelaš na 251.000 kuna. Premda su osnovnim mjerama slične, drugačije proporcije CLA ukazuju na sasvim drugu filozofiju.
U unutrašnjosti tako unatoč praktički istom razmaku među osovinama mjesta ima manje, ali se zato CLA od A Sedana vozi znatno dinamičnije. Najviše pažnje tu privlači novi pametniji MBUX koji reagira i na pretprogramirane geste te sada prepoznaje s koje mu strane dolazi glasovna naredba za, primjerice, smanjivanje temperature u kabini, te djeluje samo u tom smjeru…
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....