Još od prestanka proizvodnje Citroena C6 2012. godine, Citroen nije ponudio veliku reprezentativnu limuzinu, a nije da ih nisu imali u svojoj povijesti.
No sada stvari mijenja novi DS 9 koji na tržišta Europe (ne i kod nas, osim po narudžbi) stiže na platformi EMP2 V2.3 grupe PSA na koju je već postavljen Peugeot 508, ali u ovom slučaju radi se o poprilično luksuznijoj i naprednijoj limuzini. DS ovaj automobil naziva velikim sedanom jer u dužinu mjeri 4,93 metra uz međuosovinski razmak od 2,8 metara za puno prostora u kabini.
DS kao premium marka Citroena s novim DS 9 pokazuje da i u ovoj tradicionalističkoj automobilskoj klasi još uvijek ima mjesta za francuski luksuz i riječ je o vjerojatno najelegantnijem automobilu koji stiže iz zemlje Gala u posljednjem desetljeću. Što se cijena tiče, ako vas zanima, početni DS 9 u Francuskoj stoji od 47.700 eura.
Za sada je DS 9 dostupan s tri motora počevši od benzinske varijante PureTech 225 te dva plug-in hibrida E-Tense 225 i E-Tense 4X4 360.
Prestižni model DS 9 E-Tense 4X4 360 koristi električne motore od 110 i 113 KS koji su pridodani PureTech benzinskom motoru od 200 KS za kombinirani izlaznu snagu od 360 KS i moment od 520 Nm. Ovaj model stoji čak 80.000 eura.
Dostupne su dvije razine opreme: Performance Line + i Rivoli +. Prvi nudi crnu unutrašnjost od Alcantare, kromirane značke na prednjim vratima, logotipe DS Performance Line, sjajnu rešetku hladnjaka, perforirani kožni upravljač i još mnogo toga. S druge strane, Rivoli + povezuje kvalitetne materijale s luksuznim vrhunskim ukrasima s temom dijamanta.
Što se tiče praktičnosti i aktivne sigurnosne tehnologije, DS 9 dolazi sa značajkama autonomne vožnje razine 2, ovjesom DS Active Scan, DS Active LED Vision farovima,zvučnim sustavom Focal Electra, pokretanjem bez ključa, DS Night Visionom, aktivno nadgledanjem "mrtvog kuta", proširenim prepoznavanje prometnih znakova...
Ukupno se nudi pet boja karoserije: biserno bijela, ponoćno plava, biserna boji kristala, Artense siva i Perla Nera crna. Isporuke u Europi započinju iduće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....