Toyota je možda premašila prodaju Tesle 7 prema 1 tijekom trećeg tromjesečja ove godine, ali je proizvođač električnih automobila taj koji je izvijestio o većoj neto dobiti za to razdoblje. Zapravo, Tesla je izvijestila o neto dobiti od 3,29 milijardi dolara u tromjesečju srpanj-rujan u usporedbi s neto dobiti Toyote od 3,15 milijardi dolara. To znači da je Tesla zaradio osam puta više dobiti po vozilu od Toyote.
Dobit japanskog proizvođača automobila smanjila se u trećem tromjesečju zbog niza čimbenika, uključujući povećanje troškova materijala i električne energije za njegove dobavljače. Ovi dodatni troškovi smanjili su kvartalnu operativnu dobit za oko 3,07 milijardi dolara. Toyota je također zabilježila jednokratni trošak od 663 milijuna dolara nakon zatvaranja proizvodnje u Rusiji.
Dok je Toyota zaostajala za Teslom po neto dobiti, prednjačila je u operativnoj dobiti, vrativši 4,08 milijardi dolara u usporedbi s Teslinih 3,69 milijardi dolara. Iako je Tesli trebalo mnogo godina da postane profitabilna, sada je jedna od najuspješnijih tvrtki u automobilskoj industriji. To je prvenstveno zato što je njezina dobit po automobilu puno veća od većine ostalih, vraćajući 9570 dolara (70.928 kuna) po dobiti za svaki proizvedeni automobil, znatno više od Toyotine dobiti po vozilu od 1200 dolara (8893 kune).
Nikkei Asia izvještava da se smatra da je Tesla vodeća u industriji u smislu neto dobiti po vozilu. "Najveći čimbenik rasta profita Tesle je obujam prodaje, zatim skokovi cijena i porast prodaje softvera za samovožnju", primijetio je Koji Endo iz SBI Securities.
Tesla također smanjuje troškove proizvodnje sa svojim Giga-Press strojevima za lijevanje, ubrzavajući proizvodnju. Pomaže i činjenica da prodaje vozila izravno potrošačima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....