Toyota Corolla najprodavaniji je automobil u povijesti s 40 milijuna prodanih primjeraka, a i danas se svakog mjeseca proda 100.000 primjeraka iako je riječ o modelu na zalasku. Nova Corolla je znatno atraktivnija od prethodnika i samim time ima veće izglede za dobru prodaju u Hrvatskoj. Bazni model stoji 121.200 kuna, što je 4600 kuna više od Aurisa. Osnovnu verziju pokreće 1.33 litarski benzinski motor od 99 konja. Uz njega u ponudi je i snažniji 1.6 litreni motor od 132 KS.
Dizelske boje brani samo jedna verzija i to slabiji 1.4 litarski D-4D motor koji razvija najveću snagu od 90 konja. To je ujedno i najskuplji model Corolle ako se uzme u najbogatijoj Sol verziji i tada stoji 168.683 kuna. Corolle nema u hibridnoj izvedbi što je samo još jedan dokaz kako je riječ o globalnom vozilu, a glavnina količina će se prodavati u državama gdje ekologija nije najvažnija stavka.
Auris Touring Sport je 7600 kuna skuplji od klasičnog Aurisa. Ponuda započinje također s istim 1.33 motorom koji u TS izvedbi s paketom opreme Active stoji 124.200 kuna. u odnosu na Corollu, Auris TS ima dva motora više i to 2.0 litreni dizel od 124 konja, kao i hibridnu izvedbu. Jači dizelaš stoji 158.187 kuna, a prvi karavanski hibridni model na svijetu stoji 173.600 kuna s Luna paketom opreme. Karavanska izvedba je vrlo atraktivna i dulja je 28 centimetra u odnosu na hatchback. Službena prodaja započinje 05. rujna u svim Toyotinim salonima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....