Četvrti proizvođač automobila na svijetu i drugi u Europi, nastao spajanjem talijansko-američkog Fiat-Chryslera i francuske grupe PSA, najavio je više od 30 milijardi dolara ulaganja u elektrifikaciju do 2025. godine.
U gami Stellantisa trenutno je 19 potpuno električnih i 15 plug-in hibridnih modela, a iako je nedavno upozorio na rizik prelaska na struju i optužio političare za nametanje elektrifikacije, izvršni direktor grupacije Carlos Tavares otkrio je da će brojka električnih modela rasti.
Prema pisanju Motortrenda, tijekom godišnjeg izvješća o poslovanju kompanije, Tavares je otkrio da će grupacija nastaviti proizvoditi automobile pokretane motorima s unutarnjim izgaranjem, a posebno je istaknuo visoku cijenu proizvodnje električnih modela.
- Proizvodnja električnog vozila košta 40 do 50 posto više od modela kojeg pokreće motor s unutarnjim izgaranjem - tvrdi Tavares.
Tko onda plaća razliku u cijeni?
- Ako očekuje dobit, to je trošak koji proizvođač automobila ne može u potpunosti pokriti, niti prenijeti na kupce.
Stellantis je 30 posto učinkovitiji od većine konkurenata, no naš plan je smanjiti interne troškove i cjenkati se s velikim dobavljačima koji drže oko 85 posto lanca koji nas opskrbljuje dijelovima - zaključio je Tavares.
Trenutna ponuda Stellantisa u Europi uključuje elektrificirane izvedbe Fiata 500, Opel Corse, Mokke i Rocks-e, Citroena C4 i Amija, DS3 Crossbacka, Peugeota 208 i 2008 te niz drugih gospodarskih vozila.
Početkom godine, Stellantis je nagradio svoje radnike u Americi s bonusom od 14.670 dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....