Peugeot trenutno koristi možda najbolji trend dizajna, a dokaz tome je novi 408 coupe crossover. Najbliži konceptualni konkurenti novom obiteljskom automobilu C-segmenta su Renault Megane Conquest i Citroen C5 X, ali 408 će se također suočiti s konvencionalnijim protivnicima kao što su Škoda Octavia ili Ford Focus, dokazujući kupcima da obiteljski automobili ne trebaju biti dosadni
Novi 408 je smješten, kao što samo ime sugerira, između 308 hatchbacka i 508 limuzine po veličini, a vjerojatno i po cijeni, iako to još ostaje za potvrditi. Stellantisova nova STLA Medium arhitektura neće biti spremna do 2024., tako da novi 408 koristi ažuriranu verziju EMP platforme kao i ostatak Peugeotove game.
Dugačak je 470 cm, a međuosovinski razmak proteže se na 279 cm, što je gotovo jednako kao i kod C5 X-a. Zbog toga je 408 "najprostraniji Peugeot do sada", navodi proizvođač. I 408 i C5 X također su jednako visoki - 150 cm.
No, 408 nije samo C5 X s Peugeotovom oznakom. Ima isti osnovni raspored s četiri vrata, sportski podignuti stražnji dio i povišeni razmak od tla u odnosu na konvencionalnu limuzinu. Ali Peugeot ima odvažnije lice, drugačiji dizajn prozora na stražnjim vratima, uglađeni stražnji stil i ploče karoserije koje karakteriziraju oštrije linije.
Crne obloge na branicima, blatobranima i ispod vrata pokušavaju stvoriti avanturistički štih, a ultra-tank LED prednja svjetla jasno daju do znanja da je riječ o modernom automobilu. Dvije "mačje uši" (Peugeotove riječi) postavljene na vrhu C-stupa koje optimiziraju protok zraka oko stražnjeg kraja svakako privlače pažnju.
Kao i kod C5 X-a, osnovni motor je 1,2-litreni PureTech triple koji proizvodi 130 KS i pokreće prednje kotače putem osambrzinskog automatika. Peugeot nije naveo koliko brzo ide 408, ali Citroen s istim pogonskim sklopom treba ležernih 10,4 sekunde do stotke.
Postoji i opcija hibrida, s PureTech 1,6-litrenim motorom spojenim s elektromotorom od 110 KS (81 kW), koji opet pokreće samo prednje kotače putem osambrzinskog automatskog mjenjača. Benzinske opcije uključuju Hybrid 180 koji bez elektromotora proizvodi 150 KS, i Hybrid 225 koji daje 180 KS prije električne pomoći. Ta imena modela 180 i 225 odnose se na ukupnu snagu sustava u metričkim konjskim snagama u svakom slučaju, što znači 180 i 225 KS.
Peugeot nije naveo električni domet tih PHEV verzija, no ako ponovno pogledamo C5 X, možemo očekivati WLTP ocjenu od između 55 do 61 kilometar. Punjenje baterije od 12,4 kWh sa standardnim ugrađenim punjačem od 3,7 kW traje 3 sata i 50 minuta, ali to se može skratiti na 1 sat i 55 minuta punjačem od 7,4 kW. Potpuno električni 408 bit će dodan ponudi kasnije, kaže Peugeot.
Peugeotov interijer je jedan od najelegantnijih u non-premium sektoru i 408 ne razočarava u tom pogledu. On uključuje i-Cockpit nadzornu ploču koja se sastoji od malog upravljača i digitalnog zaslona s instrumentima postavljenog iznad njega. Tu je i središnji zaslon osjetljiv na dodir od 10 inča koji je postavljen niže konzoli, ali je povučen bliže vozaču kako bi ga bilo lako dosegnuti.
Točne specifikacije će varirati ovisno o stupnjevima opreme i tržištima, no poznato je da će kupci moći specificirati masažna sjedala, Nappa kožne presvlake, panoramski krov i 690 W HiFi francuske audio marke Focal. Nekoliko mjeseci nakon lansiranja stiže paket Drive Assist 2.0 koji donosi poluautomatsku funkciju promjene trake, vjerojatno nakon što vozač pritisne ručicu pokazivača smjera.