Tužba podnesena Okružnom sudu SAD-a za Sjeverni okrug Kalifornije citira Reutersov članak objavljen prošlog tjedna u kojem se navodi da je Tesla stvorio "diverzivni tim" u Nevadi kako bi otkazao što je moguće više sastanaka povezanih s dometom. Razlog za to bio je taj što je tvrtka bila preplavljena pritužbama vlasnika za manji domet nego što pokazuje indikator na ploči.
Isto izvješće uključivalo je tvrdnju da je Tesla prije desetak godina odlučio napisati algoritme za svoj mjerač dometa koji bi vozačima pokazivao optimistične projekcije udaljenosti koju automobil može prijeći s jednim punjenjem.
Izvor za tu tvrdnju rekao je da je direktiva za predstavljanje optimističnih procjena dometa došla od izvršnog direktora Tesle Elona Muska. Reuters je rekao da ne može utvrditi koristi li proizvođač automobila još uvijek algoritme koji "napuhavaju" procjene dometa.
U tužbi podnesenoj u Kaliforniji, tri tužitelja navode da je Tesla prekršio jamstva za vozila i da je upleten u prijevaru i nelojalnu konkurenciju. Naglasili su slučajeve kada njihove Tesle nisu uspjele postići oglašene domete i rekli da su se bezuspješno žalili tvrtki.
Na primjer, vlasnik Modela Y James Porter iz Petalume u Kaliforniji rekao je u tužbi da je na jednom putovanju "izgubio otprilike 290 kilometara dometa - unatoč tome što je vozio samo 148 kilometara". Tužba traži status kolektivne tužbe za zastupanje "svih osoba u Kaliforniji koje su kupile novo Teslino vozilo.
Tužitelji traže neodređenu naknadu štete. Odvjetnik koji zastupa vlasnike Tesle rekao je da je Tesla imao dužnost isporučiti proizvode koji su radili onako kako su reklamirani. "Da je Tesla pošteno reklamirao svoju ponudu električnih vozila, potrošači ili ne bi kupili njene modele ili bi ih platili znatno manje".
Tesla se također suočava s tužbama i regulatornim nadzorom zbog Autopilot ADAS i tehnologije "Full Self-Driving". Povrh toga, vlasnik kalifornijske Tesle također je podnio predloženu kolektivnu tužbu u travnju nakon još jednog Reutersovog izvješća u kojem se tvrdilo da su Teslini zaposlenici podijelili osjetljive slike i video zapise snimljene kamerama automobila u internom sustavu za razmjenu poruka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....