Nakon što je prestižna britanska marka lani zabilježila rast dobiti od 754 milijuna dolara, sada je stigla i potvrda najboljeg prvog tromjesečja ikada u kojem je ostvarena operativna dobit od 232 milijuna dolara (216 milijuna eura).
Izvršni direktor Bentleya Adrian Hallmark otkrio je u čemu je tajna.
‘Naši kupci žele personalizirati svoja vozila posebnim bojama i drugim detaljima. Kupci mogu birati između 62 boje automobila ili primjerice 43 vrste kože koje nudimo.
Dakle, to je totalna promjena u konfiguraciji vozila.
I umjesto osnovnih varijanti, kupuju vrhunske izvedbe, poput Speed verzije Continentala GT.
Kako prenosi CNBC, prosječna cijena Bentleyevih modela narasla je 40 posto, a u najvećem dijelu radi se o dodatnim opcijama.
Cijeli svijet luksuza se mijenja. To više nisu samo automobili, to je moda, sve...
Ako će kupci potrošiti toliki novac na nešto, radije će platiti malo više za nadogradnju ili dodatnu opciju da imaju nešto uistinu posebno‘ - zaključuje Hallmark.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....