Odlazeći Suzuki Swift predstavljen je krajem 2016. godine, a dobio je blagi facelift 2020., tako da mu je sada potrebno veće osvježenje. Nova generacija zadržava neke od prepoznatljivih stilskih obilježja i proporcije svog prethodnika, ali je cijela karoserija redizajnirana donoseći aerodinamička poboljšanja i svježinu.
Novo lice Swifta karakterizira nešto manja rešetka u obliku saća, a Suzukijev amblem premješten je ispod školjkastog poklopca motora. Prednja svjetla imaju novi oblik i LED grafiku, u kombinaciji s diskretnijim usisnim otvorom na braniku koji je istaknut aluminijskim ukrasima.
Profil zadržava dvobojni tretman s retrovizorima, nosaćima krova i "plutajućim" krovom u crnoj boji, ali dobiva novu karakternu liniju iznad konvencionalnih ručki na vratima. Novi aluminijski naplatci s dijamantnim završetkom izgledaju spremni za proizvodnju u smislu promjera, što obično nije slučaj kod konceptnih automobila.
Straga nalazimo manja i kutijasta LED stražnja svjetla s tamnom pozadinom i crnim rubom na donjem dijelu odbojnika. Uz sve ovo, predstavljena je i nova Frontier Blue Pearl Metallic nijansu koja će najvjerojatnije biti uključena u paletu boja proizvodnog modela.
Unutrašnjost je također revidirana, usvajajući sličan raspored kao nešto veći Baleno, iako se bijela plastična obloga proširuje na vrata sa zanimljivom teksturom što ga čini modernijim. Samostojeći infotainment zaslon od 9 inča s debelim okvirima ima nekoliko prečaca osjetljivih na dodir.
Upravljač s integriranim gumbima preuzet je s drugih modela u Suzukijevoj liniji, kao i s revidiranim kontrolama klime s prekidačima umjesto rotirajućih kotača. Ploča s instrumentima ima analogne kotačiće s malim zaslonom između njih, što dokazuje da se radi o pristupačnijem modelu.
Suzuki je poznat po opremanju svojih modela s mnogo sigurnosne tehnologije na određenim tržištima poput Europe i Japana, a novi Swift neće biti iznimka. Nova generacija će sadržavati poboljšani sustav za ublažavanje sudara pod nazivom "Dual Sensor Brake Support II", zajedno sa sustavima "Driver Monitoring" i "Adaptive Long Beam".
Tvrtka nije rekla mnogo o pogonskom sklopu osim što je motor opisala kao "visoko učinkovit" s "niskom potrošnjom goriva" koji je povezan s CVT mjenjačem. Međutim, oni koji su zavirili ispod haube u Tokiju izvještavaju da je bio opremljen trocilindričnim motorom s blagim hibridnim sustavom. Hiće li i kada doći u Europu još nije poznato...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....