Kompaktna Alfa Romeo Giulietta proizvodila se punih 10 godina (2010. do 2020.) i pritom je doživjela nekoliko tehnoloških, estetskih i tehničkih ažuriranja. Usto, s godinama je dobivala i modernije te atraktivnije pakete opreme. Sam dizajn je bio sjajno pogođen od početka pa potrebe za izmjenom inicijalnog izgleda i veći estetski zahvati nisu ni bili potrebni.
Od umirovljenja je prošlo više od dvije godine, a s obzirom na to da Alfa Romeo ni nije razvijao standardni kompakt kao nasljednika, već je to na valu trenda mjesto Giuliette prepustio novom crossoveru Tonale, novu Giuliettu nećemo ni dočekati.
"Što bi bilo kad bi bilo" možemo vidjeti iz digitalnih rendera Theophilus China (Theottle) koji je zamislio je novu Giuliettu i to u kompaktnoj i limuzinskoj formi posuđujući stilske elemente trenutačnog asortimana marke.
Za svoje najnovije rendere, Theottle je koristio profil limuzine Giulia kao bazu, skrativši međuosovinski razmak te prednje i stražnje prevjese. Kako bi stvorio siluetu kompakta dodao je dijelove Stelvija, uključujući stražnje bočne prozore i vrata prtljažnika. Međutim, prednji i stražnji kraj izravno potječu od novijeg Tonalea, koji bi bio bliži hipotetskoj novoj Giulietti.
Osim modela s pet vrata, Theottle je prikazao i limuzinu s četverim vratima jer hipotetski, glavni kompaktni njemački konkurenti imaju i atraktivne trovolumenske varijante - Mercedes A-klasa Sedan, BMW Serije 2 GranCoupe i Audi A3 Sedan. U teoriji, opcije pogona mogle bi se posuditi od Tonalea, uključujući mild-hibridne i plug-in hibridne pogone od 130 PS do 280 KS.
Poznati plan Alfa Romea uključuje nekoliko novih modela od kojih ni jedan nije klasičan kompakt, već je riječ o manjem gradskom električnom SUV-u ("Mito SUV") te luksuzno sportskim SUV modelima više i visoke klase.
Autor digitalnih prikaza je Theottle i nisu povezani s Alfa Romeom
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....