ELEKTRIČNI KOMPAKT

Stiže novi MG 4 EV, kompaktni automobil koji bi mogao izazvati buru na tržištu

Automobil spada u kompaktu klasu te bi s dužinom od 428 centimetara trebao konkurirati modelima poput Volkswagena ID.3

MG 4 EV

 MG

MG, marka koja je od nedavno prisutna i na Hrvatskom tržištu objavila je prve fotografije novog modela MG4 EV koji krajem ljeta dolazi na tržište Velike Britanije kao verzija s desnim volanom, a tijekom posljednjeg kvartala godine i na ostala europska tržišta na kojima se vozi po "pravoj strani ceste".

image

MG 4 EV

MG

Novi model bit će prvi MG na novoj MSP modularnoj platformi koja će se koristiti i za druge buduće električne modele ovog proizvođača. Automobil je klasični hatchback s dizajnerskim detaljima zbog kojih malo podsjeća na crossover.

image

MG 4 EV

MG

Kako je auto isključivo električni na prednjem dijelu nema maske dok su svjetla dizajnirana izuzetno agresivno. Stražnji dio sa svjetlima, koja se protežu cijelom njegovom širinom, malo podsjeća na Toyotu Yaris. Stražnji odbojnik ima dodanu zaštitu koja je obojena tako da izgleda kao aluminij što crossover dojam čini još izraženijim.

image

MG 4 EV

MG

Unutrašnjost donosi minimalistički dizajn s potpuno digitalnim instrumentima, velikim dodirnim zaslonom i vrlo malo pravih tipki. Neobični dvokraki upravljač malo podsjeća na onaj u aktualnoj Škodi Octaviji.

image

MG 4 EV

MG

Automobil spada u kompaktnu klasu te bi s dužinom od 428 centimetara trebao konkurirati modelima poput Volkswagena ID.3. Za pogon će se nuditi dvije opcije s baterijama kapaciteta 51 i 64 kWh. Snaga motora je 170 KS za verziju s manjom baterijom i 204 KS za verziju s većom baterijom. Motor će biti smješten straga i pokretati stražnje kotače. Najavljeni doseg je 350 do 452 kilometara.

image

MG 4 EV

MG

Cijena se još ne zna ali ako bude u skladu s cijenama modela ZS i MG5, novi MG4 EV bi mogao biti dosta uspješan.

MG je objavio i podatke o svojoj novoj platformi. MSP je namijenjena za električne automobile sa stražnjim pogonom ili pogonom na sve kotače. Debljina baterije je samo 11 cm što znači nisko težište. To bi, uz raspored težine od 50:50, trebalo jamčiti i dobre vozne osobine. Platforma će podržavati automobile raznih klasa s međuosovinskim razmakom od 265 do 310 cm i biti dovoljno velika za baterije kapaciteta 40 do 150 kWh.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 11:15