Novi izvršni direktor Volkswagen grupe, Oliver Blume, dao je hrabru izjavu o električnoj budućnosti proizvođača automobila. Nakon što je sama tvrtka rekla da će njena SSP platforma sljedeće generacije za električna vozila biti odgođena čak do 2030. godine, on sada tvrdi da se projekt vratio u predviđenom roku, te da će biti lansiran 2026. godine.
Pod svojim starim vodstvom, VW grupa je nastojala ne samo stvoriti jedinstvenu EV platformu za svako vozilo koje napravi, od najmanjeg gradskog automobila do najvećeg luksuznog SUV-a, već je također obećala razviti softver koji će omogućiti vodeću učinkovitost i potpunu autonomnost vožnje.
Vjerojatnost da će VW to postići bila je mala nakon premijere osme generacije Golfa i njegovog prvog modernog EV-a - ID.3. Oba modela su imala ozbiljne probleme sa softverom, koji su kasnije zaprijetili odgodom lansiranja više električnih vozila drugih marki, i na kraju doveli do izmijenjenog datuma lansiranja SSP-a između 2028. i 2030. godine.
Međutim, Blume je ovaj tjedan rekao da će platforma stići 2026., i da će moći opskrbljivati vozila s do 1724 KS (1268 kW), umjesto prvotno obećanih 1115 KS (820 kW), prenosi Autocar. Ako bude uspješno, ispravljanje vremenskog okvira za ključno važnu SSP platformu bit će veliko postignuće za glavnog izvršnog direktora.
“Arhitektura SSP-a uravnotežit će potrebu za razmjerom i standardizacijom s diferencijacijom i brzinom”, rekao je Blume. "Arhitekture pokrivaju do 75 posto svih materijalnih troškova za EV, u usporedbi s do 10 posto za unutarnje izgaranje. Stoga su arhitekture ključni pokretač profitabilnosti u budućnosti".
Blume je također obećao da će se vozila temeljena na platformi moći napuniti od 10 do 80 posto u samo 12 minuta, manje od polovice vremena (35 minuta) koliko je potrebno vozilima na VW-ovoj postojećoj MEB EV platformi.
Iako će SSP platforma poduprijeti svako vozilo VW grupe od najjeftinije Škode do najskupljeg Lamborghinija, šasija svakog vozila neće biti identična. Volkswagen će raditi na najmanjoj verziji platforme koja će biti usmjerena prema njegovim najjeftinijim vozilima, Audi će raditi na srednjoj platformi, a Porsche će stvoriti najveću, najskuplju verziju platforme.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....