AKTUALNO

STIGAO JE NOVI PEUGEOT 508, coupe limuzina jedinstvenog karaktera s cijenom od 205.971 kuna do registracije za početni dizelski model od 130 KS

 
 Peugeot

Peugeot je u Zagrebu novinarima predstavio novi Peugeot 508 koji osvaja jedinstvenim karakterom i koji više nije klasična limuzina već trendovski coupe s četverim vratima i prozorima bez okvira. Zanimljivo je da je novi 508 čak osam centimetara kraći i šest niži od prethodnika iz 2010. godine. U unutrašnjosti pak plijeni visokovrijedan ambijent, luksuz, top materijali i besprijekorna izrada, a ako će novi Peugeot 508 nekog uzeti na zub tada je to nedvojbeno Arteon, Volkswagenova coupe limuzina.

Tako se i Peugeot priključio trendu limuzina koje imaju karaktera sa strmo spuštajućim krovom prema kraju. Specifično agresivno oblikovan prednji kraj pritom pažnju privlači kromiranom maskom hladnjaka dizajnirana poput startno-ciljne zastavice između blago uvučenih diodnih glavnih svjetala, diodna dnevna svjetla poput kljova i oznaka modela na rubu poklopca motora, hommage dalekom pretku 504. Na to se skladno nadovezuju gotovo posve ravan aluminijski poklopac motora, vrata bez okvira za prozore, coupeovska linija krova bez antene i visoko postavljena stražnja diodna svjetla ispod sjajne crne plastike.

Podjednako je privlačan i u unutrašnjosti, kojom vlada nova, treća generacija i-Cockpita, prvi put predstavljenog 2012. u Peugeotu 208. Digitalna instrumentna ploča lijepo se vidi iznad minijaturnog upravljača kao iz trkaćih automobila, na vrhu središnjeg grebena stoji na dodir osjetljivi zaslon dijagonale 25,4 centimetra, ručica automatskog mjenjača izgleda poput joysticka, a svi važniji podaci projiciraju se na minijaturni plastični zaslon ispred vjetrobrana.

U pogledu užitka u vožnji, novi 508 je vjeran DNK-u marke. Koristi platformu EMP2 koja istovremeno osigurava iznimne vozne osobine te sudjeluje u uspješnom pothvatu smanjenja mase (prosječno 70 kg manje u odnosu na prethodnu generaciju) radi manje potrošnje goriva, veće pasivne sigurnosti i boljih performansi. Usto, primjenom nove tehnologije varenja karoserija je ojačana kako bi i nakon više godina uporabe zadržala čvrstoću i najbolje vozne osobine, dok se ugradnjom prigušujućih nosača motora optimalno ublažavaju vibracije ovjesa.

Peugeot 508 koji bi prema predviđanjima trebao predstavljati poželjan obiteljski automobil, ali i poslovnu limuzinu, dolazi s četiri razine opremljenosti: Active, Allure, GT Line i GT, a u ponudi su dva benzinska PureTech motora sa 180 KS i 225 KS, te dva dizelska BlueHDi motora od 130 KS i 160 KS. Početna cijena Peugeota 508 BlueHDi 130 Active iznosi 205.971 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 01:35