Vlasnik Tesle u Kini zaustavio se na Superchargeru kako bi napunio svoj automobil, no nakon punjenja doživio je šok kad je vidio račun od 3.8 milijuna juana (4 milijuna kuna). Američki proizvođač električnih automobila kaže kako je, očito, riječ o grešci.
Tesla svojim kupcima godinama nikada nije ništa naplaćivala na Supercharger stanicama, i to je bio dio iskustva vlasnika uključen u cijenu njihovih vozila. Međutim, to se promijenilo tijekom posljednjih nekoliko godina kada je Tesla prešla na model plaćanja kako bi ubrzala implementaciju Supercharger stanica diljem svijeta.
Proizvođač EV-ova trebao je izgraditi sustav plaćanja koji ne utječe na besprijekorno iskustvo korištenja Supercharger stanica. To je uglavnom uspjelo, ali povremeno smo čuli za neke probleme. Ipak, ni jedan od njih nije bio ovih razmjera.
Vozač je izvijestio o incidentu: "Odveo sam svoju Teslu Model 3 na Supercharger stanicu 27. veljače, i nakon kratke sesije od 20-ak minuta, dobio sam obavijest o plaćanju naknade za punjenje u iznosu od 3.846.306 juana". Odmah nakon toga čovjek je nazvao Teslin korisnički servis, a korisnička služba mu je rekla da je došlo do pogreške u pozadinskom sustavu nekih vozila i da je tehničari popravljaju.
Nije jasno u čemu je bila greška, ali bila je prilično čudna jer je uključivala nekoliko aspekata aplikacije Supercharger. Nakon 20-ak minuta punjenja, Supercharger je blokirao Model 3, ali budući da je još uvijek bio priklkučen, počeo je naplaćivati neradne aktivacije iznimnom brzinom.
Do takvih naknada dolazi kada ljudi ostaju parkirani na stanici Superchargera bez da se pune. One su tu da potaknu ljude da brzo uklone svoje automobile nakon što završe s punjenjem. Ali u ovom slučaju, došlo je do greške.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....