Marka SsangYong, poznati korejski specijalist za 4x4 modele, vratio se na hrvatsko tržište i to s modelom Musso Grand kojeg smo imali prilike danas voziti u okolici Zagreba. Riječ je o pick-up modelu sa šasijom, pogonom 4x4, duljom putničkom kabinom s četverim vratima i pet sjedala (Double Cab) te raskošnim teretnim prostorom. Kasnije tijekom ove godine i početkom iduće u ponudi će se naći i SUV modeli Korando i Rexton.
Novi Musso Grand ima homologaciju N1, što znači da je moguć odbitak PDV-a. Samim time, posebno može biti zanimljiv obrtnicima, jer se može koristiti kako za posao, tako i za privatne svrhe. Cijena je ta koja ovaj korejski pick-up čini posebno zanimljivim. Naime, početni model 2.2 XDI 4x4 s opremom Active i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem do registracije stoji od 38.999 eura s trošarinom i PDV-om, ili 32.186 uz odbitak PDV-a.
To je iznimno konkurentna cijena, osjetno povoljnija od onih kakve imaju postojeći modeli na tržištu poput VW Amaroka ili Toyote Hilux. Isprobali smo, međutim, najprestižniju verziju 2.2 XDI Ultimate 4x4 s jedinim motorom u ponudi - 2,2-litrenim dizelskim 4-cilindrašem od 202 KS i 441 Nm, uparenim s Aisinovim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem i cijenom od 45.299 eura (s PDV-om). Motor je uglađen i tih te pokazuje snagu od niskih okretaja, surađuje s mjenjačem bez trzaja, a koliko je učinkovit i koliko troši provjerit ćemo uskoro na testu.
Generalno, SsangYong Musso je robustan, prostran i dobro opremljen pick-up, a zahvaljujući potentnom motoru i pogonu 4x4 lako se nosi s najtežim izazovima. Nosivost mu iznosi 1140 kg, a spreman je povući prikolicu do 3 tone (s automatikom). Mišićav i moćan izgled Musso Granda odmah privlači pažnju, dok unutrašnjost nudi ugodan ambijent za jedan pick-up.
Izrada i korišteni materijali u kabini su kvalitetni, plastika na armaturi je ugodna na dodir, dekorativni umeci podižu dojam, a kod najboljeg paketa dolazi i mekana koža na grijanim i hlađenim sjedalima. Istini za volju, premda je suradnja s Mercedesom prošlost za SsangYong, i dalje u kabini pronalazimo neke detalje iz starijih tipova Mercedesovih modela, poput karakteristične vodilice ručice mjenjača ili dizajna okvira najvažnijih prekidača na središnjoj konzoli. Nude se s tri razine opreme (Active, Venture, Ultimate), pri čemu se uz najbolju dobiva 9,2-inčni zaslon multimedije s navigacijom i kamerom za vožnju unatrag.
O sigurnosti i udobnosti račun vodi čitava vojska elektroničkih pomagača - nudi se automatsko kočenje (AEB) te upozorenja na promjenu vozne trake (LDW), poprečni promet (RCTA), kretanje vozila sprijeda (FVSA), pri vožnji unatrag (EAF), vozila u mrtvom kutu (BSD), kao i automatsko zasjenjivanja prednjih svjetala (HBA). U zastupništvu navode kako do kraja godine planiraju prodati oko 100 primjeraka Musso Granda koji, treba naglasiti, ima opće jamstvo od pet godina. Dobro je i što vozila već postoje na zalihi u Hrvatskoj, dok se ona u narudžbi čekaju oko dva mjeseca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....