Usporavanjem elektrifikacije, neke marke kojima su bile namijenjene neke druge uloge, sada su došle na svoje. Poput Seata. Tako je sada španjolski proizvođač automobila pod okriljem VW Grupe, dobio priliku produžiti život gami modela s pogonom na unutarnje izgaranje, pomlađivanjem cijele linije. Očekuje se da će najprije stići osvježeni Leon, donoseći sa sobom poboljšani infotainment sustav i novu generaciju PHEV pogonskog sklopa.
Naime, na godišnjoj medijskoj konferenciji VW Grupe, Wayne Griffiths, izvršni direktor Seata i Cupre, najavio je ambiciozne planove za marku. "Marka Seat je u dobrom stanju i nastavit ćemo igrati ključnu ulogu u našem profitabilnom rastu u budućnosti," istaknuo je Griffiths. "Nastavljamo ulagati u marku i ažurirat ćemo Seat Ibizu, Aronu, Leon i Atecu." Sasvim logično, ljudi više nego ikad trebaju dostupne automobile kakve Seat nudi, a tehnika je ionako Volkswagenova, dakle, prokušana i u nju ljudi imaju povjerenja.
U drugoj polovici iduće godine na tržište će po svemu, prvo stići kompaktni Leon te potom Ibiza i Arona, omiljeni među kupcima u EU, koji će također dobiti (već drugi) facelift, piše Automotive News Europe.
Premijera se očekuje krajem 2025. godine, a modeli će dobiti vizualna poboljšanja usmjerena na zadržavanje njihove privlačnosti i konkurentnosti. Dok se Seat fokusira na elektrificirane i štedljive motore s unutarnjim izgaranjem, također se razmatra ulazak marke na tržište potpuno električnih vozila.
No, konačna odluka o ovom koraku bit će donesena kad se osigura dostupnost pristupačnih električnih platformi jer je ulogu marke s elektro autima već zaigrala Cupra. Ipak, čini se da ima mjesta za mali pristupačni gradski model koji bi nosio Seatovu oznaku.
Svi planovi još uvijek nisu finalizirani, a odluka o ulasku na tržište električnih vozila bit će donesena na temelju razvoja tehnologije i tržišnih uvjeta.
i popularni SUV Ateca, nakon prvog facelifta 2020., također će proći kroz dodatna ažuriranja kako bi poboljšao svoju privlačnost i funkcionalnost. Iako u prezentaciji nisu spominjali veliki SUV Tarraco to sugerira kako je riječ o modelu kandidatu za izlazak iz ponude, što bi moglo ukazivati na promjene u strateškom smjeru marke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....