Od predstavljanja 2016. godine te osvajanja titule Europskog automobila godine 2017. godine, Peugeot 3008 se s više od 800.000 proizvedenih primjeraka brzo prometnuo u lidera na tržištu kompaktnih SUV modela. Sada je stigao u osvježenom i moderniziranom izdanju i na hrvatsko tržište.
Model je još suvremeniji i elegantniji, a posebno se ističu redizajnirani prednji kraj koji pokazuje novi smjer u stiliziranju marke te nova Full LED stražnja svjetla. Što se samog izgleda tiče, nova maska bez okvira simbolizira moderniji stil, dok vrh poklopca motora sada sadrži monogram modela kao i cijela Peugeot gama.
Kod GT opreme pritom, dolazi specifična maska s promjenjivim dizajnerskim uzorkom kako bi naglasila stilistički pomak GT izvedbi. Prednja svjetla također su redizajnirana kako bi djelovala agresivnije, a uključuju LED tehnologiju od prve razine opremljenosti.
Ovaj svjetlosni potpis je savršeno u skladu s trenutnim stilom marke Peugeot i prepoznatljiv je na prvi pogled, a tu je i funkcija osvjetljavanja zavoja (EVS) koji optimizira vidljivost pri brzinama većim od 90 km/h.
Posebno treba istaknuti funkciju "Foggy Mode" koja je zamijenila svjetla za maglu. Integrirana je u Full LED svjetla i uključuje kratka svjetla sa smanjenim intenzitetom kada su aktivirana stražnja svjetla za maglu.
Otprije originalna i prepoznatljivo dizajnirana unutrašnjost sada je nadograđena i-Cockpitom koji je još moderniji i približio se premium segmentu. Digitalni zaslon od 12.3 inča visoke razlučivosti, u potpunosti je prilagodljiv i sadrži tehnologiju "Normally Black" za visokokvalitetno prikazivanje te za još bolju preglednost i kontraste.
Novi dodirni zaslon od 10 inča visoke rezolucije dolazi u seriji sa sedam elegantnih piano tipki koje omogućavaju direktan i stalan pristup glavnim funkcijama za udobnost. Plug-in izvedbe pak imaju specifičnu tipku koja omogućava pristup glavnim funkcijama izbornika.
U novom modelu pomoći u vožnji upotpunjavaju sustavi Night Vision, aktivni tempomat s funkcijom Stop & Go, sustav za pomoć zadržavanja vozila unutar vozne trake, sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti posljednje generacije te prošireno prepoznavanje prometnih znakova.
Naravno tu su i adaptivni regulator brzine, tempomat, pomoć pri parkiranju, aktivan nadzor mrtvog kuta, Advanced Grip Control, Hill Assist Descent Control (HADC)...
Plug-In hibridni motori su simbol marke, stoga novi Peugeot 3008 dolazi s 2 opcije Plug In motora: HYBRID4 300 e-EAT8 (pogon na 4 kotača) koji u električnom načinu rada (prema WLTP-u može prijeći do 55 km te HYBRID 225 e-EAT8 (pogon na prednje kotače) koji u električnom načinu rada (prema WLTP-u može prijeći do 53 km.
Temeljen na modularnoj platformi EMP2, obje izvedbe imaju koristi od stražnjeg multi-link ovjesa, kreirajući savršenu ravnotežu između udobnosti i užitka u vožnji. I sve to bez utjecaja na prostornost zadržavajući isti volumen prtljažnika. Litij-ionska baterija ima kapacitet od 13.2 kWh.
Što se tiče punjenja baterije, iz 7.4 kW Wall Boxa potpuno punjenje traje 1 sat i 45 minuta s pretvaračem od 7.4 kW, iz pojačane utičnice (16A): potpuno punjenje traje 4 sata s pretvaračem (3.7kW), dok iz standardne utičnice (8A) potpuno punjenje traje 7 sati s pretvaračem (3.7kW).
U ponudi su i benzinski motori i to 3-cilindarski turbo PureTech od 130 KS, 4-cilindrični turbo 1.6 PuteTech od 180 KS (dolazi isključivo s 8-stupanjskom automatikom) te 4-cilindarski dizelski 1,5-litreni BlueHDi od 130 KS (dostupan i s automatikom).
Na koncu, osvježeni Peugeot 3008 svojim dizajnom i opremom jako se približio premium segmentu, a ponuda novih boja naglašava svježinu modela. Automobil je već u domaćim salonima a cijene startaju od 183.800 kuna do registracije koliko stoji početni model PureTech 130 S&S Active, dok najpovoljniji hibridni model HYBRID 225 FWD Allure e-EAT8 do registracije stoji 317.300 kuna. Usporedno s lansiranjem novog 3008 na tržište je stigao i model 5008 sa sedam sjedala o kojem sve detalj ei cijene možete potražiti ovdje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....