Mate Rimac posljednjih je tjedan dana u fokusu svih domaćih ali i stranih medija. Nakon predstavljanja impresivnog i tehnološki jednog od najnaprednijih automobila- modela C_Two, sada se pojavila i informacija kako je sa svojim dioničarom u Aziji dogovorio novo ulaganje u tvornicu u Kini. Kako prenosi Poslovni dnevnik, Rimac kaže da je ovo važan poslovni iskorak za kompaniju, jer će nova tvornica biti usmjerena isključivo na kinesko tržište. "Kina nam je važna, jer predstavlja najveće tržište na svijetu za električne automobile, autobuse, kamione i druga prijevozna sredstva te bilježi najveći rast", izjavio je za Poslovni dnevnik Rimac.
"Kina se strateški opredijelila prema električnim vozilima te ima već danas u planu transport potpuno prebaciti na električni pogon pa smo napravili iznimku za kinesko tržište. Tvrtka Rimac Automobili razvoj i proizvodnju za sva ostala svjetska tržišta zadržava u Hrvatskoj", ističe Rimac za Poslovni dnevnik.
Ukupno ulaganje u novu tvornicu iznosi 158,2 milijuna dolara, odnosno 954 milijuna kuna. Poslovni dnevnik dalje navodi kako kompanija Rimac Automobili u tome sudjeluje s pet milijuna eura u novcu te sa znanjem i tehnologijom. Rimac je za to dobio 40 posto udjela u novoj tvornici, koju su nazvali, Zhongke Luo Rui Technology Co. Ostatak ulaže Camel. Podsjetimo, kineska Camel Groupa je prošle godine u zamjenu za 22 posto Rimčeve tvrtke investirala 30 milijuna eura u kompaniju. Nakon toga Rimac je za Jutarnji na pitanje o zajedničkom pothvatu izjavio: - Radimo na tome, kolege su upravo jučer otišli u Kinu. Camel proizvodi baterije, oni žele postati “full system supplier”, kao i mi, samo što im fale pogonski sustav, “Battery Management System”, motori, inverteri, infotainment - dakle, sve ono što mi radimo. Uz to što su uložili u našu tvrtku, kupili su “know-how” i sad zajednički otvaramo firmu u Kini. Mi smo isprojektirali tvornicu. A sada je ta investicija potvrđena, a tvornica će proizvoditi pogonske komponente za e-automobile i autobuse.
Rimac naglašava da je glavni fokus na kineskom tržištu na velikim serijama i vrlo konkurentnim cijenama. "S druge strane, glavni fokus Rimac Automobila ostaju pogonski i baterijski sustavi visokih performansi i manjih serija za europske premium proizvođače", prenosi Poslovni dnevnik.
Izvor: Poslovni dnevnik
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....