Renault i kineski div Geely uskoro će finalizirati svoje zajedničko ulaganje za motore s unutarnjim izgaranjem i hibridne motore krajem ovog mjeseca, nakon što je prvi put postignut ugovor sredinom 2023. o čemu smo pisali ranije.
Zajedničko ulaganje u omjeru 50-50 omogućit će Renaultu smanjenje troškova, pristup novim tržištima i pomoći mu da ojača svoje poslovanje s modelima s motorima s unutarnjim izgaranje koji još uvijek čine većinu njegovih prihoda. Smatra se da približno 93 posto Renaultove prodaje novih vozila u 2023. otpada na modele s unutarnjim izgaranjem i hibride.
Zajedničko ulaganje ostvarit će proizvodnju motora za marke Renault i Geely, uključujući Volvo, Proton, Nissan, Mitsubishi i kompaniju za razvoj motora Punch Torino.
Također se očekuje da će motorima s unutarnjim izgaranjem opskrbljivati i treće proizvođače, uključujući druge marke automobila i "druge industrijske sektore", izvještava Reuters. Najveći svjetski proizvođač nafte, Saudi Aramco, prvi je izrazio interes za sudjelovanje početkom prošle godine, a pretpostavlja se da će uskoro objaviti plan za zajedničko ulaganje.
Renaultova strana poslovanja nazvana je ‘Horse‘ i ima sjedište u Madridu, u Španjolskoj, s 9000 bivših zaposlenika Grupe Renault koji već rade u osam proizvodnih pogona s proizvodnim kapacitetom od 3,2 milijuna jedinica godišnje. Tvrtka je također prisutna u Argentini, Brazilu, Čileu, Portugalu, Rumunjskoj, Španjolskoj i Turskoj, te upravlja s tri centra za istraživanje i razvoj.
"U 2040. godini vozila s unutarnjim izgaranjem i hibridna vozila i dalje će činiti više od 50 posto globalne prodaje", izjavio je sredinom 2023. glavni izvršni direktor Horsea Patrice Haetell. “HORSE će prednjačiti na ovom tržištu sa svojim najboljim rješenjima u klasi s niskim emisijama i tehnološkom stručnošću. Jedinstveno je iskustvo i veliki izvor kolektivnog ponosa pridonijeti stvaranju tvrtke ove veličine. Svi HORSE timovi diljem svijeta spremni su ga učiniti međunarodnom referencom u smislu motora s unutarnjim izgaranjem i hibridnih tehnologija.”
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....